Vraag

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Mijn huidige abonnement verloopt in mei 2020. Ik heb mij de afgelopen periode al aardig ingelezen in alle nieuwe telefoons en ben al een stuk wijzer geworden.

Ik heb nu een Iphone 6s, waarvan de batterij echt op begint te raken. Momenteel kan ik mijn abbo al verlengen en twijfel om bij IOS te blijven en te kiezen voor de iphone 11. (Ik vind IOS heel fijn werken net zoals de lange support die je bij Apple krijgt. Alleen staat de prijs mij tegen en heb ik toch wel een zwak voor het mooie amoled scherm) Of dus voor veel minder geld de overstap te maken naar Android en bij voorkeur dan de S10 te nemen. Heb wel het voornemen om de telefoon weer voor langere tijd te houden en hoef niet zo nodig iedere 2 jaar een nieuwe.

Nu weet ik dat medio maart de S11 al op komst is (meer future proof), en ik hoef niet meteen de nieuwste te hebben. Maar is het verstandiger om nog even te wachten totdat de prijzen dalen of weet iemand of er in periode jan/feb nog jaarlijkse deals komen bij bepaalde aanbieders? Twijfel twijfel...

Alle reacties

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:50
Ik zou wachten en voor die slechte batterij een externe powerbank kopen. Wachten tot de Iphone 12 wordt gelanceerd. Want die heeft geen notch meer en ondersteund 5G.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:49
* pakt glazen bol*
zodra er nieuwe smartphones op markt komen, zakt prijs van oudere modellen vaak.
Dus ik zou zeggen, zing het nog eventjes 2 a 3 maandjes uit 9of gaat het echt niet?) en kijk ondertussen of je een leuke aanbieding tegenkomt. Kom je wat leuks tegen, dan pak je die. Zoniet, dan kan je aan eind van abbo makkelijk gratis overal naar overstappen.
Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

ps, je vergelijkt nu 2 vlaggenschepen. Gezien je een 6s hebt, is die zo'n 4 jaar oud. Dus praktisch elke huidige (2019) smartphone zal als een upgrade voelen. (Ik ben van een 5 jaar oude samsung S4 naar een mi 9t pro gegaan 2 weken terug).

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Wat kost een nieuwe accu in je 6s? En check eens een iPhone X anders als je toch Amoled wil?

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Vorig jaar ook al gebruik gemaakt van de actie om goedkoop de batterij te vervangen en vindt het nu de investering niet meer waard om er nu 55 euro voor te betalen.

Ik denk dat ik toch ga proberen om het nog een paar maanden vol te houden en te letten op alle komende aanbiedingen.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:35
Volgens mij gaan de prijzen van Samsung-smartphones geleidelijk omlaag. Het is daarom niet zo dat de nieuwe S11-serie zorgt voor een gigantische prijsverlaging van de S10. Het zal ongetwijfeld iets uitmaken, maar dan hebben we het niet over honderden euro's (zie het huidige prijsverschil tussen de S9 en S10). Een iPhone Xs kost overigens 100 euro meer en daar kun je ook nog jaren mee vooruit.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 03-01-2020 14:59 ]

Verwijderd

aljooge schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:17:
Ik zou wachten en voor die slechte batterij een externe powerbank kopen. Wachten tot de Iphone 12 wordt gelanceerd. Want die heeft geen notch meer en ondersteund 5G.
Whut?? Dit komt echt uit je grote duim. Daar is niks over bekend.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:56
De iPhone 6s bewijst dat je met een iPhone lang door kan. De iPhone 11 is - zeker voor een iPhone - bang for the Buck. Ik zou voor de 11 gaan of eventueel de Xr. Zeker als zo tevreden over Apple. Hou er wel rekening mee dat ie wat groter in de hand ligt.

• aljooge
Verwijderd schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:59:
[...]

Whut?? Dit komt echt uit je grote duim. Daar is niks over bekend.
Je hebt gelijk, het is een gerucht. Maar waar rook is is vuur, hier 1 van de vele links

https://www.tomsguide.com/news/latest-iphone-12-news

Verwijderd

aljooge schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:38:
[...]

Je hebt gelijk, het is een gerucht. Maar waar rook is is vuur, hier 1 van de vele links

https://www.tomsguide.com/news/latest-iphone-12-news
Apple koesterd de notch als een feature die de iphone uniek maakt(is niet zo). Die gaan ze voorlopig niet afschaffen.

• aljooge
Verwijderd schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:43:
[...]

Apple koesterd de notch als een feature die de iphone uniek maakt(is niet zo). Die gaan ze voorlopig niet afschaffen.
De Iphone op het plaatje heeft geen notch

Verwijderd

aljooge schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:51:
[...]

De Iphone op het plaatje heeft geen notch
The notch that's become so familiar since Apple introduced it on the iPhone X could be on its way out for the 2020 iPhone. A China Times report says Apple is ready to move away from the notch, and while a Credit Suisse analyst says that will happen by 2021, the first notch-free iPhone in a long while could arrive before the end of 2020.

Benjamin Geskin, who comes up with a lot of phone renders based on leaks and rumors, has put out a render of a 6.7-inch iPhone that drops the notch and instead houses the iPhone's TrueDepth camera components inside a thin bezel. Geskin tweeted that this is a prototype for a 2020 iPhone model. In a subsequent tweet, Geskin said Apple's testing out Face ID prototypes that feature components capable of fitting in the phone's top bezel, though there's no source attributed to that claim.

Een heleboel mensen die iets roepen om in de belangstelling te komen zonder enige vorm van bron of onderbouwing.
Pagina: 1