Youtube vooruitgang wordt niet meer bijgehouden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik hoop dat ik hier goed zit. sinds vandaag houdt youtube niet meer bij waar ik ben gebleven met video's, nadat ik deze heb afgesloten en weer verder wil.

hoe kan ik dit weer activeren? ik heb me rot-gegoogled maar kom er niet uit. verder werd ik niet wijzer van de instellingen van youtube...

iemand?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 02-01-2020 22:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 19:26

Klippy

Still Game

Zijn er andere dingen veranderd in je netwerk, of gebruik je een ad-blocker in je browser of PiHole in je netwerk?
Is het alleen op één apparaat of allemaal?
Je post dit onder Windows clients, dus ik neem aan op Windows, maar probeer eens op mobiel en is het dan alleen via wifi of ook op 4G zo?

De voortgang wordt gepost naar URL's die vaak op blacklists staan als tracking of ad servers.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Klippy schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:43:
Zijn er andere dingen veranderd in je netwerk, of gebruik je een ad-blocker in je browser of PiHole in je netwerk?
Is het alleen op één apparaat of allemaal?
Je post dit onder Windows clients, dus ik neem aan op Windows, maar probeer eens op mobiel en is het dan alleen via wifi of ook op 4G zo?

De voortgang wordt gepost naar URL's die vaak op blacklists staan als tracking of ad servers.
Op al mijn apparaten inderdaad. Dit is gebeurd nadat ik mijn google-wachtwoord had veranderd gisteren. Maar of het daarmee te maken heeft??

update: ik zie dat het vooruitgangsbalkje weer is teruggekomen. ik zal even in de gaten houden of het nu goed gaat

Update 2: op de youtube app van mijn telefoon wordt deze weer niet bijgehouden.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 02-01-2020 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 12:04
Bij mij werkt het prima op browser en in de app (Android)
Moet wel toegeven dat ik geen rode balkje zie in het overzicht, maar bij het openen gaat hij verder waar ik was gebleven.

Staat je 'Watch History" aan en niet op paused?

Eventueel volledig opnieuw inloggen, zou vreemd zijn maar omdat je aangaf dat het is begonnen na het wijzingen van je pass, kan je altidj een poging wagen..

T.Net Creality 3D Printer Discord