Ander soort lijn tussen fora's?

Pagina: 1
Acties:

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Al een tijdje is de "scheidingslijn" tussen fora's bij mij anders. Ik dacht eerst dat het misschien aan een van mijn extensies lag. Dit blijkt echter niet te zijn. Want ook ingocntio heb ik er last van. Getest op Chrome (normaal + ingocntio + Edge (ook normaal + ingocntio, ps: Edge, de nieuwe op basis van webkit) geeft het zelfde resultaat. Op de mobiel met Chrome geen last van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n0DdlgZif4jdD94yntsy1qZf/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door Chip. op 02-01-2020 21:18 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit soort zaken komt over het algemeen door schaling. Staan je browser en je besturingssysteem op 100%?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
goh verrek je hebt gelijk ook ;-)!

Bedankt!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sidenote: de nieuwe Edge maakt geen gebruik van Webkit, maar Blink. Al noemt men het eerder Chromium, want dat snappen de meeste eerder.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Dit is inderdaad het gevolg van inconsistenties in rendering door scaling. Daar kunnen wij helaas weinig aan doen...

Intentionally left blank