Mag dicht. Voor de 9t pro gekozen.
Ik zoek een?
Smartphone.
Wat is je budget?
€ 350
Niets bijzonders. Enigszins goede camera.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei nova 5t. Huawei p smart z.
Of een Xiaomi 9t of 9t pro
Welke vragen heb je hier nog over?
Allemaal in de winkel gezien.
De Xiaomi 9t was heel schokkerig toen ik de camera wilde testen. Zijn er mensen die dit ook ervaren?
De Huawei p smart Z zag er mooi uit.
De Huawei nova 5t was ook erg mooi maar had de camera in het scherm zitten waardoor er een rondje in het scherm zit. Deze had voor mijn gevoel wel de beste camera
Het is zo jammer dat de Xiaomi een mindere indruk maakte (sloom). Is dit toeval geweest of ervaren meer mensen dit?
Welke zouden jullie kiezen?
Ik zoek een?
Smartphone.
Wat is je budget?
€ 350
Niets bijzonders. Enigszins goede camera.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei nova 5t. Huawei p smart z.
Of een Xiaomi 9t of 9t pro
Welke vragen heb je hier nog over?
Allemaal in de winkel gezien.
De Xiaomi 9t was heel schokkerig toen ik de camera wilde testen. Zijn er mensen die dit ook ervaren?
De Huawei p smart Z zag er mooi uit.
De Huawei nova 5t was ook erg mooi maar had de camera in het scherm zitten waardoor er een rondje in het scherm zit. Deze had voor mijn gevoel wel de beste camera
Het is zo jammer dat de Xiaomi een mindere indruk maakte (sloom). Is dit toeval geweest of ervaren meer mensen dit?
Welke zouden jullie kiezen?