Bearshare via het netwerk

Pagina: 1
Acties:

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Beste Tweakers,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik wordt werkelijk helemaal gestoord.
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb zojuist BearShare gedownload, en ik krijg hem niet in het netwerk aan de praat.

Ik heb BS op een werkstation geinstalleerd. Dit werkstation maak via een proxy-server verbinding met een pc die een internetverbinding tot stand brengt.
Hoe stel ik dit in BearShare in zodat het werkt.
Ik het de poort en het ip adres van de internet-pc al ingevoerd, maar hij krijgt geen verbinding.

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Neem eens een kijkje op http://www.htthost.com :) Maakt via je externe proxy een 'interne proxy' die voor meerdere dingen te gebruiken is. Zo werkte bij mij MSN niet via de proxy en na installatie/configuratie van htthost wel. :)

Succes

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem gehad. Het is me niet gelukt om bearshare aan de praat te krijgen. :r

Gebruik nu Kazaa www.kazaa.com. Werkt gelijk en zeer gemakkelijk :). Mischien een idee

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En zoals je in de [topic=152460] kan lezen is het niet netjes, zo'n schreeuwerige topictitel. Deze keer heb ik 'm voor je aangepast, volgende keer zelf goed doen svp ;)

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:04 schreef Negotiator het volgende:
En zoals je in de [topic=152460] kan lezen is het niet netjes, zo'n schreeuwerige topictitel. Deze keer heb ik 'm voor je aangepast, volgende keer zelf goed doen svp ;)
Exuses moi ! Het zal niet meer gebeuren.

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem gehad me bearshare en ben overgstapt op imesh.
Werkt perfect!
www.imesh.com
Pagina: 1