Toon posts:

Zou een topic met een werving zoals deze:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=196541]

Niet verwijderd dienen te worden?

Waarom?
Omdat de persoon wel degelijk zijn respons zal krijgen via mail en daarmee ondanks (dankzij?) een slotje bereikt wat hij wil;
Omdat er geen automatische waarschuwing bij komt (?) kan ie natuurlijk eens per week/maand blijven vragen zonder gevolgen.

Just a suggestion :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Why? Er staat toch geen URL of mailadres in zijn post :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Hij is al dicht

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 21:55
Djezza is geregistreerd op 2 augustus. ;)

Beginners foutje zullen we maar zeggen.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 02 augustus 2001 15:00 schreef pier het volgende:
Hij is al dicht
Daar ging het dus niet om...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daar gaat het niet echt om, of hij alsnog geholpen wordt, het topic gaat dicht omdat het niet hier hoort en dus niet bovenaan het lijstje hoort te staan, we zijn hier als crew niet om dat soort mensen bewust tegen te werken, alleen de foute topics naar beneden te verplaatsen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb hem net verwijderd... meestal doe ik dat soort topics ook gewoon op slot en na een uurtje verwijder ik hem (zodat topicstarter iig weet dat hij fout zat en z'n topic niet zomaar ineens weg is).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 15:16 schreef Grrrrrene het volgende:
Daar gaat het niet echt om, of hij alsnog geholpen wordt, het topic gaat dicht omdat het niet hier hoort en dus niet bovenaan het lijstje hoort te staan, we zijn hier als crew niet om dat soort mensen bewust tegen te werken, alleen de foute topics naar beneden te verplaatsen :)
/indien geen mod ogen dicht zodat niemand een idee krijgt/
Is ook een manier maaaaar indien ik op zoek zou zijn naar iemand die mij wil betalen voor webscripting ga ik toch gewoon van achter naar voren zoeken >:)
/ogen allebei weer open/
Pagina: 1