Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Mijn LG OLED55C9PLA is met het scherm tegen een scherpe hoek aangevallen , gevolg een deuk in het beeldscherm , geeft nu geen beeld meer . Scherm is niet gevallen maar gekanteld , dus een nieuw scherm zou er voor moeten zorgen dat de TV het weer doet . Iemand enig idee wat de kosten zijn van zo,n scherm en of het de moeite van het geld waard is om te herstellen . De Tv is nu 1 maand oud .

Ik heb bij LG de vraag gesteld wat de kosten voor een nieuw beeldscherm +/- zullen zijn maar nog steeds geen antwoord .

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vrees dat het een nieuwe wordt. Al contact gehad met je verzekering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 20:29
Als het een ongeluk is kan je dit volgens mij via je aansprakelijksheidsverzekering regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
Heb hem zelf laten "kantelen" , verzekering keert niets uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-04 11:37

Dey

Als je hebt betaald met een creditcard kan die maatschappij de reparatiekosten dekken. Weet niet zeker of de extra aankoopverzekering door alle CC maatschappijen aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:46
Heb je het hier gevraagd?
https://www.sparepartservice.eu/lg-nl/

Maar ik gok dat je richting de 1000 euro gaat voor een los paneel. En dan moet je nog inbouwen en vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1305826

ramrodwillem schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:35:
Mijn LG OLED55C9PLA is met het scherm tegen een scherpe hoek aangevallen , gevolg een deuk in het beeldscherm ,
[..]
Ik heb bij LG de vraag gesteld wat de kosten voor een nieuw beeldscherm +/- zullen zijn maar nog steeds geen antwoord .
Jeetje man, dat is dus mooi balen.

Als je toevallig een AllRisk inboedelverzekering hebt zal je je daar kunnen melden voor dekking van de schade.

Kosten zullen zeker de richting1000 euro gaan.

Hou/neem contact op met leverancier en LG en vertel hen gewoon eerlijk wat er is gebeurd en hoop op coulance indien zij eventueel het panel gaan vervangen of iets anders voor je kunnen doen.

Zou zeker niet gaan sjoemelen door de schade te claimen via iemand anders zijn WA verzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
Heb hier een mail naar gestuurd , benieuwd wat de kosten zijn
jeroen3 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:08:
Heb je het hier gevraagd?
https://www.sparepartservice.eu/lg-nl/

Maar ik gok dat je richting de 1000 euro gaat voor een los paneel. En dan moet je nog inbouwen en vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ramrodwillem schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:17:
Heb hier een mail naar gestuurd , benieuwd wat de kosten zijn

[...]
Waarom stuur je niet een mail naar LG en/of de leverancier. Leg op een eerlijke manier uit van wat er gebeurd is. Misschien dat ze iets voor je kunnen betekenen. Mailen is vaak wat netter dan een telefoontje

Of leg je dit gewoon naast je neer en koopt liever bij Spareparts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Anoniem: 1305826 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:00:
[...]

Waarom stuur je niet een mail naar LG en/of de leverancier. Leg op een eerlijke manier uit van wat er gebeurd is. Misschien dat ze iets voor je kunnen betekenen. Mailen is vaak wat netter dan een telefoontje

Of leg je dit gewoon naast je neer en koopt liever bij Spareparts?
Er staat letterlijk in de topicstart dat hij al contact heeft opgenomen met LG maar nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Er staat letterlijk in de topicstart dat hij al contact heeft opgenomen met LG maar nog geen antwoord gehad.
Dat ben ik mij bewust:

LG en/of de leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ramrodwillem schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:46:
Heb hem zelf laten "kantelen" , verzekering keert niets uit .
Opzet is vaak uitgesloten van vergoeding. 'ongeluk' ben je voor verzekerd natuurlijk

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
Nee hoor , alleen bij een all Risk inboedel verzekering wordt dit soort schade vergoed , bij een standaard inboedel verzekering wordt dit niet vergoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jelmer87-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-04 10:19
Ik zou toch inderdaad beginnen met contact opnemen met de verzekering. Ik was ook altijd in de veronderstelling dat dit soort zaken niet gedekt werden, echter heb ik in de afgelopen jaren al een kapot gevallen mobiel en een barst in m’n AppleWatch vergoed gekregen.

Nee heb je al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
De verzekering keert niet uit

[ Voor 59% gewijzigd door ramrodwillem op 04-01-2020 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-04 22:07
Dat was te verwachten. Als het iemand anders schuld was geweest werd het wel uitbetaald.
Wel balen zeg

[ Voor 3% gewijzigd door Snake_Eye op 06-01-2020 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Snake_Eye schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:03:
[...]

Dat was te verwachten. Als het iemand anders schuld was geweest werd het wel uitbetaald.
Wel balen zeg
Als ik de schade had veroorzaakt, gaat het via mijn WA. Had TS iets van mij, in zijn huis kapot gemaakt, is het
wel weer inboedel(niet van een vereniging, stichting of bedrijf.)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-04 22:07
Hackus schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Als ik de schade had veroorzaakt, gaat het via mijn WA. Had TS iets van mij, in zijn huis kapot gemaakt, is het
wel weer inboedel(niet van een vereniging, stichting of bedrijf.)
Als je zelf schade toebrengt aan je inboedel, krijg je het niet vergoed van de WA verzekering, dat bedoel ik te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
uit coulance wordt het soms wel vergoed als je het gewoon eerlijk toegeeft. dan betaal je alleen eigen risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:46
* knip *
Laten we elkaar niet aanmoedigen om te gaan frauderen.

[ Voor 64% gewijzigd door S1NN3D op 08-01-2020 08:15 ]

Pagina: 1