Van de feestdagen had ik foto's gemaakt. Na meerdere bursts viel me op dat de laatste foto een grijs vlak was met een vraagteken en een tekst, iets van "foto niet geldig of foto onbekend." Daarnaast werd een enkele foto tweemaal weergegeven, na het verwijderen van een van die twee bleef er een over. Echter werd een andere foto dubbel weergegeven.Tijdens het scrollen maakte de camera ook regelmatig een sprong door de foto's.
Na wat wissen van foto's, ook van die dubbele, leek het probleem opgelost. Is er stomweg iets mis gegaan? Of is er wat mis met de SD-kaart?
Bij dat laatste ben ik uiteraard bang dat een volgende keer het mis gaat in de foto's pleiten zijn.
Eerste optie utteraard is het formateren van de kaart en wat testen. En hopen dat het niet de camera is.
Na wat wissen van foto's, ook van die dubbele, leek het probleem opgelost. Is er stomweg iets mis gegaan? Of is er wat mis met de SD-kaart?
Bij dat laatste ben ik uiteraard bang dat een volgende keer het mis gaat in de foto's pleiten zijn.
Eerste optie utteraard is het formateren van de kaart en wat testen. En hopen dat het niet de camera is.