Ik heb een samsung (UE40ES6570) nu gaat de televisie automatische aan en uit, is het mogelijk om de tv automatische een webpagina te laten openen bij het opstarten in plaats van een HDMI poort?
Waarom gaat het automatisch aan en uit?
ik neem aan via HDMI - CEC.
Ik ken geen TV die automatisch een app start.
Wel een bepaald HDMI kanaal (of laatste oid).
Als het kan. Zou het in de handleiding moeten staan.
Ik ken geen TV die automatisch een app start.
Wel een bepaald HDMI kanaal (of laatste oid).
Als het kan. Zou het in de handleiding moeten staan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Vast wel, maar zal geen standaard functie zijn.
Zal meer een hobby project worden om de nodige commandos te sturen of een externe HDMI device die de website voor je weergeeft. (Waardoor HDMI bij het opstarten geen issue meer is)
Zal meer een hobby project worden om de nodige commandos te sturen of een externe HDMI device die de website voor je weergeeft. (Waardoor HDMI bij het opstarten geen issue meer is)
RPi aan de HDMI poort, open Chromium in Kiosk mode op een bepaalde url en voila
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Dit zodat s ochtends bij binnenkomst de tv aanstaat en uitgaat na werktijd.PcDealer schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:10:
Waarom gaat het automatisch aan en uit?
Kijk of je m.b.v. pagina 254/255 van de handleiding de Smart Hub of Webbrowser kunt selecteren. Stel wel een startpagina in als dit inderdaad gaat.
Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet zoals ook te lezen is in bijvoorbeeld Het algemeen beleid #quickstart Deze eigen inzet mis ik in dit topic.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.