Waarom lees ik alleen maar van bakken mensen dat ze die ASUS 7100 hebben gekocht (dat ding bijna alleen maar porblemen op te leveren overigens). Terwijl die van Hercules toch ietsjes sneller is en overal als beste uit de test komt! Heb ook verschillende topics al gezien waar iedereen steeds zegt dat als je een MX neemt dan maar het beste die van Hercules kan nemen. Waarom koopt niemand hem dan maar raadt hem alleen maar aan?! Das toch ook gek, hij is toch gewoon in de winkels verkrijgbaar ook of is dat het dan dat ie er nog niet is? Heb em al in prijslijsten zien staan namelijk.
Verwijderd
Mijn gok is omdat het gewoon asus i, en ze hopen dat ze daarom kunnen cheaten dmv doorkijk programmatje, dat alleen bij asus kan! (of was het een ander merk?)
Ik geloof dat ik al verhalen had gehoord over andere kaarten waarmee het ook werkt... Trouwens, ik heb die drivers niet en hoef ze ook niet, lijkt me eigenlijk tamelijk irritant. Die Asus V7100 is een low budget kaart die goed te tweaken is, need I day more? Zeg maar de Celly2 of Duron onder de videokaarten. Wat zou jij kopen als je zo'n 400,- uit wil geven aan een videoplank?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zou het kunnen omdat de asus gewoon als eerste leverbaar was? Is de Hercules al leverbaar?
Trouwens creative komt ook met een MX met 32mb 64bit DDR ram
snelheid weet ik niet.
Trouwens creative komt ook met een MX met 32mb 64bit DDR ram
snelheid weet ik niet.
HJS
Heb je misschien daar een link van? Lijkt me zeer interessant om te lezen, een geforce mx met ddr ram.....
Heb je misschien daar een link van? Lijkt me zeer interessant om te lezen, een geforce mx met ddr ram.....
"Choose life"
Verwijderd
Geforce 2 MX met DDR RAM loopt op 64 bits in tegenstelling tot de 128 bits van de SDR.
Als het DDR ram op dezelfde kloksnelheid loopt als de SDR (Creative is goedkoop, dus dat zal wel) zijn ze net zo snel, dus zo cool is dat helemaal niet, je kan alleen zeggen dat je een DDR videokaart hebt
Als het DDR ram op dezelfde kloksnelheid loopt als de SDR (Creative is goedkoop, dus dat zal wel) zijn ze net zo snel, dus zo cool is dat helemaal niet, je kan alleen zeggen dat je een DDR videokaart hebt
http://www.3dconcept.ch/cgi-bin/us-show.cgi?show=32&kt=3D
Hopelijk loot het wel op 183mhz zoals de Hercules.
Hopelijk loot het wel op 183mhz zoals de Hercules.
Pagina: 1