Spotify connect niet Denon X2400h

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Beste wensen voor 2020.
Afgelopen week heb ik mijn netwerk geupgrade van een netgear r7000 nighthawk naar Orbi RBK50. De belangrijkste reden was de WiFi dekking in het huis.
Bij de nighthawk werkte alles prima.
Nu kan ik echter geen Spotify meer afspelen op de Denon. Via HEOS kan ik wel internetradio en Deezer afspelen, maar geen Spotify. Ik zie Spotify wel staan in de lijst VERBINDEN met een apparaat. Maar er wordt geen connectie gemaakt.
Ik heb dit gebrobeert via een Android en Iphone telefoon en een WindowsPC en Imac.
Kan iemand mij helpen?
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-01-2020 21:03)

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:10
Dus voor de duidelijkheid:
1. Ziggo modem staat in bridge
2. De Orbi is het enige apparaat dat verbonden is met het Ziggo modem
3. Zowel PC/telefoon als Denon zijn aangesloten op (/verbonden met) de Orbi
?

Dat alleen Spotify Connect niet werkt is overigens te verklaren omdat dit buiten HEOS om gaat. Spotify op de PC/telefoon zoekt op het netwerk naar Connect apparaten en laat die zien. Hoe dat zoek proces precies verloopt durf ik overigens niet te zeggen, maar het staat in ieder geval los van HEOS.
Wat je wel zou kunnen proberen, als je dat nog niet gedaan hebt, is even een power cycle bij van de receiver. Mogelijk dat Spotify Connect nog niet door heeft verbonden te zijn met een ander netwerk of iets dergelijks.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:33
Wat doet/deed er laag 3 (nat) in je netwerk ?
Ben je nu van enkel naar dubbel nat gegaan toevallig ? dwz dat je modem/router van je provider nat doet en je nieuwe orbi ook ?
Zitten beide op wifi ? dus in het zelfde netwerksegment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha Kosz,

Ik hoop dat ik je vraag goed begrijp.
De Ziggo modem staat in bridge.
Er is 1 wifi netwerk.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:10
Dus voor de duidelijkheid:
1. Ziggo modem staat in bridge
2. De Orbi is het enige apparaat dat verbonden is met het Ziggo modem
3. Zowel PC/telefoon als Denon zijn aangesloten op (/verbonden met) de Orbi
?

Dat alleen Spotify Connect niet werkt is overigens te verklaren omdat dit buiten HEOS om gaat. Spotify op de PC/telefoon zoekt op het netwerk naar Connect apparaten en laat die zien. Hoe dat zoek proces precies verloopt durf ik overigens niet te zeggen, maar het staat in ieder geval los van HEOS.
Wat je wel zou kunnen proberen, als je dat nog niet gedaan hebt, is even een power cycle bij van de receiver. Mogelijk dat Spotify Connect nog niet door heeft verbonden te zijn met een ander netwerk of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha RobertMe,

Geweldig!
De tip van de power cycle was de oplossing. Alles werkt weer!
Dank je voor deze oplossing.