Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empi_tweak
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-09 05:22

empi_tweak

Solution creator

Topicstarter
Sinds ik vanmorgen wakker werd werkt de pincode van mijn samsung galaxy a8 niet meer...

Het rare is dat ik zo vaak als ik wil de pincode in kan toetsen, hij vergendeld niet

Ik heb het ook al geprobeerd via het samsung portal maar heb ontgrendelen op afstand uit staan, heeft iemand nog een oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al eens geprobeerd het ding uit en weer aan te zetten? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:29

snmght

imho dan he

^ en anders recovery mode?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13
empi_tweak schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:45:
Sinds ik vanmorgen wakker werd werkt de pincode van mijn samsung galaxy a8 niet meer...

Het rare is dat ik zo vaak als ik wil de pincode in kan toetsen, hij vergendeld niet

Ik heb het ook al geprobeerd via het samsung portal maar heb ontgrendelen op afstand uit staan, heeft iemand nog een oplossing?
Zonder pincode kom je er niet in.
Kan zijn dat hij nu gelocked is, even uitzetten en na een uurtje of wat nog eens proberen. Werkt dat ook niet zit er niets anders op dan de recovery te starten.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet je zeker dat je in het echte lockscreen zit te toetsen? Niet een malware-achtig dingetje? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:25
empi_tweak schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:45:

Ik had dit van de week ook op mijn moto g5. Met vingerafdruk kwam ik er wel in, maar na het intoetsen van de pincode kreeg ik geen onjuist melding maar hij bleef terugschieten naar 't vergrendelscherm.

Even een herstart, en 't was weer als normaal. Geen idee waardoor 't kwam. Onverklaarbare bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:12
Toevallig gehad met het test toestel van LG dat ik had via Tweakers. Ik heb helaas een full swipe moeten doen voordat ik weer met het toestel kon werken.
Pagina: 1