Gisteravond was ik een spel aan het spelen, niks aan de hand, totdat de laptop ineens uitviel. Eenmaal opgestart zag ik dat de batterij helemaal leeg was en het 4,5 uur zou duren totdat ie weer helemaal opgeladen zou zijn. Maar het vreemde is dat de laptop al die tijd aan de netstroom zat en dat ie na een half uur weer helemaal opgeladen was (tijdens het opladen zat ik wat filmpjes op youtube te kijken).
Was het spel nou zo intensief dat de laptop meer stroom verbruikte dan de netstroom kon leveren of is het een bug waardoor de laptop dacht dat de accu leeg was? De laptop was best heet boven het toetsenbord, maar dit is me tot nu toe 2x overkomen, beide keren tijdens hetzelfde spel.
Laptop: Acer Aspire A715-71G-70FK
Spel: World of Tanks
Settings: Ultra, maar heb wat dingen omlaag gedaan om de laptop minder te belasten.
Alle onderdelen en kabels van de laptop zijn origineel.
Was het spel nou zo intensief dat de laptop meer stroom verbruikte dan de netstroom kon leveren of is het een bug waardoor de laptop dacht dat de accu leeg was? De laptop was best heet boven het toetsenbord, maar dit is me tot nu toe 2x overkomen, beide keren tijdens hetzelfde spel.
Laptop: Acer Aspire A715-71G-70FK
Spel: World of Tanks
Settings: Ultra, maar heb wat dingen omlaag gedaan om de laptop minder te belasten.
Alle onderdelen en kabels van de laptop zijn origineel.