0:gemodereer is fout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
in de FAQ staat: 0 gemodereerd:posting moet uit de ModQ

dus deze beoordeling zou niet van invloed moeten zijn op de beoordeling van je post. toch wordt deze beoordeling o bij je deelwaarde geteld en dat kan negatieve invloed hebben.

daarom gebruik ik zelf 0: gemodereerd niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Niet geheel mee eens omdat sommige mensen op hun huidige waarde meteen goed staan. En je hebt wel gelijk het telt wel mee aan de weging maar niet aan de eindscore.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

eigenlijk ben het erg met Kaap eens:

voorbeeld van wat voor negatieve effecten 0:gemodereerd kan hebben;

enkele dagen terug zag ik een reactie die absoluut interessant of inzichtvol was, minstens +2 of anders +3;
de post had echter als eerste 0: gemodereerd gekregen, vervolgens totaal onterecht een -1, een +1 interessant en weer een -1 (dacht ik, uit mn herinnering)
hierna kreeg de post nog vijf +1-en echter toen ik hem zag stond hij nog altijd op 1:interssant doordat de weging van de latere beoordelingen zoveel minder was geworden, hij stond op 1.48.

was de eerste 0; gemoddereerd niet gegeven stond hij terecht op 2, maar misschien was dan zelfs de troll niet gegeven, de tweede troll was waarschijnlijk ook een reactie op de eerste troll

ik gebruik zelf wel 0:gemodereerd, echter ook wel om een post die juist staat, maar een stuk bevat waar waarschijnlijk wat heftiger op gereageerd kan worden steviger op het juiste getal te houden (vind iets als de weging van belang, zou best eens wat meer gedaan mogen worden, zoals tonen exacte score voor modjes)

zelf zou ik echter blijer zijn met en 0:interssant, o:informatief etc. zo kun je idee over een post geven, zonder hem gelijk te moeten opwaarderen, misschien is dat de reden dat er zo ontzettend veel +2 grappigs staan, ook wanneer de post gewoonweg niets toevoegd, enkel 'leuk' is.

nog beter zou zijn om het punt en de inschatting te scheiden, kunnen opgewaardeerd en ondergewaardeerd (en gemodereerd) weg

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
was de eerste 0; gemoddereerd niet gegeven stond hij terecht op 2, maar misschien was dan zelfs de troll niet gegeven, de tweede troll was waarschijnlijk ook een reactie op de eerste troll
Niet persee. Als de laatste +1'en de 2e dag pas waren gegeven dan zakt de weging al heel erg veel. En als hij meteen als die +1'en had gekregen na de eerste mods dan was hij dus waarschijnlijk op +3 of misschien wel +4 beland.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?