Ik heb sinds een 2 maand een nieuwe pc in gebruik genomen. Alles doet het prima op de beeldschermen/videokaart na. Dat is ten minste mijn vermoeden waar het probleem zit . mijn schermen flikkeren te pas en te onpas naar een zwart scherm en gaan dan terug naar mijn gewoon scherm.
Heel in het being had ik soms last dat men schermen plots op zwart gingen(niet altijd samen) maar dit probleem blijkt alleen maar frequenter te worden en nu valt er eigenlijk nog amper mee te werken .
Ik heb gemerkt dat dit vooral voorkomt wanneer ik video bekijk en zeker als ik naar full screen ga maar even goed op deze moment wanneer ik niets anders aan het doen ben buiten dit bericht te typen.
Gamen doe ik amper en wanneer ik dit doe zijn dit de Age of empires games die dus niet veel vragen. Ik heb zelfs de indruk dat wanneer ik game het probleem zich minder voor doet.
Mijn pc bestaat uit volgende onderdelen.
2 x DELL S2419H
Ryzen 7 2700X
MSI X470 pro carbon
Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC Low Profile 4G
Wifi ASUS PCE-AC56
RAM 16G G.Skill 3200
Corsair CX450M
Kinston A2000 500GB (Besturingssysteem)
Samsung 860 EVO 500GB (Storage)
Samsung 7200 rpm 1TB HDD (storage)
Bij mijn weten zijn mijn drivers up to date dus ik zoek een eventuele verklaring voor dit probleem.
Het rare is dus dat dit blijkt erger te worden .
Alvast bedankt om even mee te denken.
Gr
Tom
Heel in het being had ik soms last dat men schermen plots op zwart gingen(niet altijd samen) maar dit probleem blijkt alleen maar frequenter te worden en nu valt er eigenlijk nog amper mee te werken .
Ik heb gemerkt dat dit vooral voorkomt wanneer ik video bekijk en zeker als ik naar full screen ga maar even goed op deze moment wanneer ik niets anders aan het doen ben buiten dit bericht te typen.
Gamen doe ik amper en wanneer ik dit doe zijn dit de Age of empires games die dus niet veel vragen. Ik heb zelfs de indruk dat wanneer ik game het probleem zich minder voor doet.
Mijn pc bestaat uit volgende onderdelen.
2 x DELL S2419H
Ryzen 7 2700X
MSI X470 pro carbon
Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC Low Profile 4G
Wifi ASUS PCE-AC56
RAM 16G G.Skill 3200
Corsair CX450M
Kinston A2000 500GB (Besturingssysteem)
Samsung 860 EVO 500GB (Storage)
Samsung 7200 rpm 1TB HDD (storage)
Bij mijn weten zijn mijn drivers up to date dus ik zoek een eventuele verklaring voor dit probleem.
Het rare is dus dat dit blijkt erger te worden .
Alvast bedankt om even mee te denken.
Gr
Tom