Goedenavond, ik zoek een goed hostingbedrijf voor mijn webshop. Niet gezegend met veel kennis van hosting, zit ik nu bij een budgethost. Echter wil daar z.s.m weg omdat de service en de techniek er ronduit belabberd zijn, en ik me tegenwoordig (vaker dan me lief is) de haren uit mijn kop trek van frustratie. Ik zoek; managed Wordpress bij een betrouwbare tent met goede support, goede up-time en mogelijkheden als 'terugzetten van backups', en vanzelfsprekend SSL. Foolproof, zeg maar. Ik zou erg graag wat persoonlijke ervaringen horen van mensen met verstand van zaken, en daarvoor zit ik hier denk ik goed. Alvast reuze bedankt!
Software/hardware: ik zit nu bij een budgethost met een klantenservice die permanent op vakantie lijkt te zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb? Google staat vol met reviews. Niet zelden van hostingbedrijven die hun klanten vragen deze te plaatsen, in ruil voor het oplossen van een probleem (zelf helaas ervaring mee).
Software/hardware: ik zit nu bij een budgethost met een klantenservice die permanent op vakantie lijkt te zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb? Google staat vol met reviews. Niet zelden van hostingbedrijven die hun klanten vragen deze te plaatsen, in ruil voor het oplossen van een probleem (zelf helaas ervaring mee).