Welk merk printcartridge kan met HP PhotoSmart?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismayno4
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-08-2024
Mijn vraag
Ik heb een HP printer merk PhotoSmart 6520. Maar de nieuwste cartridge van HP XL kleureninkt is niet geschikt, printer drukt niet af met deze inkt. maar misschien heb ik niet het nieuwste model: ik heb van het jaar 2013. Zo heb ik alleen wel veel geld aan nieuw inkt uitgegeven en voor niets. Welke merken inkt kan ik gebruiken? :? :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP cartridge 364XL

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Goedkope inkt van Action

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:09

br00ky

Moderator Harde Waren
123inkt? Maar die zal je vast zelf ook al wel gevonden hebben als je gezocht. Dus, om het verhaal compleet te maken, welke winkels/sites heb je nog meer gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:54
Gewoon de originele HP cartridges?

• ismayno4
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik zocht meer een goede computer winkel, Is MediaMarkt aan te raden om daar inktcartridges aan te schaffen?

Vaak kies ik helaas inkt die niet werkt te goedkope klooninkt en accepteert ook de printer het niet, dat kost veel geld.

Ismay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
ismayno4 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:40:
Ik zocht meer een goede computer winkel, Is MediaMarkt aan te raden om daar inktcartridges aan te schaffen?
Ik heb nog nooit die twee woorden in 1 zin gezien, zoek je nu een goede computerwinkel of een algemene elektronicawinkel?
Vaak kies ik helaas inkt die niet werkt te goedkope klooninkt en accepteert ook de printer het niet, dat kost veel geld.
Deze inkt is geschikt voor jouw printer, dus ook de 364XL. Als die het niet doet maar een vorige originele 364 wel, dan is de cartridge die je hebt gekocht defect en eigenlijk zou je dan direct terug naar de winkel moeten (en neem de printer mee om het probleem te laten zien). Dat helpt natuurlijk niet met die cartridge van begin dit jaar, maar wel die je nu gaat kopen. En als er een foutmelding in beeld komt, moet je daar eerst verder op zoeken.

En ja, originele inkt is duur, imitatie kan werken, soms niet (en dan is de Action niet de eerste plek waar ik naartoe ga). Zeker als je dan chips moet gaan wisselen om de beveiliging te omzeilen kan nogal eens voor problemen zorgen.

Na veel gedonder met inkt omdat ik simpelweg te weinig print, ben ik overgestapt naar een laserprinter. Aanschaf kan duurder uitvallen, maar verdient zich heel snel terug door veel langer met toner te doen dan wat met inkt mogelijk was (in elk geval in mijn situatie).

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:20
Je kan gewoon via de HP site cartidges bestellen.
Sla je de tussenhandel over.
Pagina: 1