Ik heb een vraag, namelijk vanmorgen heb ik een bestelling gedaan en ik kan het vandaag nog ophalen. Nu vertelde iemand dat dat bedrijf ergens net over de grens bij Zevenaar ligt. Maar op de website staat weer dat het in Emmerich zit? Heb ze geprobeerd te bellen, maar nog geen succes.
Verwijderd
Waar denk je dat Emmerich ligt? Juist... net over de grens bij Zevenaar. 
Dus beide spreken de waarheid
Dus beide spreken de waarheid
Waarom al die moeite doen om t op te halen? Voor en beetje meer geld wordt t binnen een paar dagen thuisbezorgd! Echt waar, ik bestelde donderdags, en maandagochtend stond de bezorger voor de deur...
Emmerich ligt ongeveer 5 km van de grens bij Zevenaar aan de A12 (NL) / A3 (Dld). Het is zelfs de eerste afslag na de grens meen ik.
Dus gewoon in de auto springen ... de A12 nemen richten Oberhausen. Bij Zevenaar de grens over, kom je op de A3 richting Oberhausen (zelfde weg, hoef je niets voor te doen) en dan is het de allereerste afslag meen ik. Volgens mij ligt Emmerich dan aan je rechterhand maar dat weet ik niet helemaal zeker.. ik dacht dat het zuidelijk van de A3 lag.
Dus gewoon in de auto springen ... de A12 nemen richten Oberhausen. Bij Zevenaar de grens over, kom je op de A3 richting Oberhausen (zelfde weg, hoef je niets voor te doen) en dan is het de allereerste afslag meen ik. Volgens mij ligt Emmerich dan aan je rechterhand maar dat weet ik niet helemaal zeker.. ik dacht dat het zuidelijk van de A3 lag.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1