gtx 770 testen op een 6+2 6 pin voeding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
De pc van mijn dochter geeft alleen nog zwart beeld, met de apu heeft ze wel gewoon beeld.

Nou wil ik haar gpu testen door in mijn zoons zijn pc te hangen (de mijne heeft custom waterkoeling dus geen optie)
Alleen de kaart ( gtx 770) heeft 2x 6+2 pin aansluiting
Mijn zoons zijn voeding heeft 1x 6+2 1x6 pins aansluiting. (cx430)
Nu wil ik de kaart alleen maar testen maar heb geen zin om de voeding te slopen.

Kan ik 1x 6+2 1x6 pins aansluiting op de gxt 770 zetten 2x 6+2 aansluiting?

Beste antwoord (via Elmo_b op 01-01-2020 23:28)

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik verwacht dat je op beide aansluitingen connectie moet maken voordat de GPU wil runnen, dit kan bijv. door met een verloopkabeltje af te takken van een andere rail.
Je PSU moet dan wel geluk hebben voldoende stroom te leveren op de alternatieve rail. En je moet maar net een kabeltje hebben liggen dat past op je PSU power ingang en andere rail.

d:)b

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik verwacht dat je op beide aansluitingen connectie moet maken voordat de GPU wil runnen, dit kan bijv. door met een verloopkabeltje af te takken van een andere rail.
Je PSU moet dan wel geluk hebben voldoende stroom te leveren op de alternatieve rail. En je moet maar net een kabeltje hebben liggen dat past op je PSU power ingang en andere rail.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
daar was ik al bang voor... verloopje zal ik nog wel ergens hebben liggen maar ga geen risico lopen.
Test hem wel dit weekend in mijn eigen pc is wel veel meer werk maar in ieder geval geen risico.

Dacht dat als hij nou beeld moet geven met deze aansluitingen dan kan ik hem in ieder geval testen of hij werkt.
Gamen hoeft niet eens alleen beeld geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:00

nelizmastr

Goed wies kapot

De cx430 is al geen beste voeding, goede keuze die niet op te blazen :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Voeding gaat het niet redden, met verloopje blaas je de rail op, of zal de voeding zichzelf uitschakelen door overbelasting.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.