Wijziging User Review - [kdeniz] [coolykoen]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coolykoen
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 13:46
Ik heb een microfoon gekocht van kdeniz.

Deze levert hij in vieze staat en zonder de officiële standaard en kabel.
Zoals in mijn beoordeling op zijn V&A pagina aangegeven heeft hij wel via DM later vermeld dat er geen kabel bij zat. Dit had hij beter in de advertentie kunnen zetten, waar hij ook al niet vermelde dat er geen standaard bij zat, en dat hij erg vies was.

Nadat ik een naar mijn weten op feiten gebaseerde beoordeling had achter gelaten, krijg ik van kdeniz meteen een zeer negatieve beoordeling terug. waarin hij mij 1 ster geeft voor "voldoet aan beschrijving" en "aflevering" ondanks dat ik de koper ben en dus met beide niet te maken heb.

Daarna in DM nog geprobeerd tot wijzigen te komen maar ik krijg geen reactie meer van hem helaas.

Nu zie ik dat hij al heel veel negatieve reviews heeft, dus het is denk ik niet een onbekend probleem met deze tweaker?
Ik zelf heb tot nu toe altijd zeer positieve reviews gehad dus vind ik dit erg jammer.

Onze Beoordelingen:
https://tweakers.net/aanbod/rating/755604/
https://tweakers.net/aanbod/rating/755140/

Graag wil ik van Tweaker-admin(s) vragen of zijn beoordeling op mijn profiel kan worden verwijdert of gewijzigd.

[ Voor 4% gewijzigd door coolykoen op 01-01-2020 21:53 . Reden: Toevoegen info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi, Graag even de procedure in dit forum volgen en de tegenpartij op de hoogte stellen van dit topic.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolykoen
Microkid schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:00:
Hi, Graag even de procedure in dit forum volgen en de tegenpartij op de hoogte stellen van dit topic.
Bij deze gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolykoen
Kan ik verder nog iets doen om het proces verder te helpen? of wachten we nu op kdeniz?
Dit is de eerste keer dat ik door iets als dit heen ga dus excuus als ik hier en daar foutjes maak in het proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Je zal toch echt even op @kdeniz moeten wachten.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolykoen
Microkid schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 13:53:
Je zal toch echt even op @kdeniz moeten wachten.
Helaas denk ik niet dat kdeniz nog zal reageren, maar ik snap als het de regel is. Dus wat gebeurt er mocht hij niet meer reageren? Hoelang moeten we wachten? :)

Mvg,
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ik heb de review gan kdeniz aangepast, de beoordelingen bij beschrijving en levering heb ik verwijderd, aangezien het eigenlijk puur om een stukje communicatie gaat. Ik hoop dat je hier mee kan leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolykoen
Ja dankje, ik hoopte (liefst samen met kdeniz) op een oplossing te komen waarbij zijn beoordeling weg gehaald zou kunnen worden aangezien zijn beoordeling puur als wraak-reactie is gedaan op mijn beoordeling naar hem. Maar ik ben blij genoeg met deze "oplossing" :)

Dank u wel! :D
Pagina: 1