Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair zal ik het systeem vooral gaan gebruiken om VM's mee te draaien maar af en toe een game, zoals bijvoorbeeld Battlefield en Call of Duty, moet ik er ook makkelijk op kunnen spelen. Daarnaast zal het ook gebruikt worden voor huis tuin en keuken zaken zoals mail en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de € 1500 uitgeven aan het nieuwe systeem, iets meer mag maar hoeft niet natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een https://tweakers.net/pric...amsung-c32hg70-zwart.html.
Mocht het enigszins mogelijk zijn wil ik die wel ten volle benutten in games
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het zal een heel nieuw systeem worden dus alle componenten zullen nodig zijn
Het systeem wat ik nu heb samengesteld:
Ik heb voor 2 M.2 SSD gekozen omdat ik er 1 wil gaan gebruiken om de VM's op te slaan en de andere wil ik gaan gebruiken voor games en andere zaken
De 500GB SSD wil ik gaan gebruiken voor Windows
Naar aanleiding van wat ik heb gelezen over de case heb ik ook gekozen om de meegeleverde fan te vervangen door een volgens mij stillere en 2 kleinere (stille?) outtake fans om de airflow te verbeteren.
Ik heb nog gekeken of ik het geheugen goedkoper kon krijgen maar dit stond op de QVL van het moederbord.
Als het goed is zou dit allemaal moeten passen in de case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren met betrekking tot het merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het nieuwe systeem komt in de huiskamer te staan en daarom zou ik het liefts geen grote kast meer willen hebben en qua geluidsproductie is stiller dan ook beter.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een aantal andere topics gelezen en denk daarom dat ik best iets goeds al heb uitgekozen maar graag hoor ik van jullie of dit inderdaad zo is en of alles wel bij elkaar past.
Kan het goedkoper en toch alles wat ik er mee wil doen?
Primair zal ik het systeem vooral gaan gebruiken om VM's mee te draaien maar af en toe een game, zoals bijvoorbeeld Battlefield en Call of Duty, moet ik er ook makkelijk op kunnen spelen. Daarnaast zal het ook gebruikt worden voor huis tuin en keuken zaken zoals mail en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de € 1500 uitgeven aan het nieuwe systeem, iets meer mag maar hoeft niet natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een https://tweakers.net/pric...amsung-c32hg70-zwart.html.
Mocht het enigszins mogelijk zijn wil ik die wel ten volle benutten in games
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het zal een heel nieuw systeem worden dus alle componenten zullen nodig zijn
Het systeem wat ik nu heb samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-I Gaming | € 151,71 | € 151,71 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 423,- | € 423,- |
| 1 | Behuizingen | Thermaltake Core V1 Snow Edition | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Ventilatoren | Aerocool Silent Master 200mm, 200mm | € 14,49 | € 14,49 |
| 2 | Ventilatoren | Arctic F8 PWM, 80mm | € 3,99 | € 7,98 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16D-32GTZRC | € 190,45 | € 190,45 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 65,50 | € 65,50 |
| 2 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 129,90 | € 259,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.591,73 | ||
Ik heb voor 2 M.2 SSD gekozen omdat ik er 1 wil gaan gebruiken om de VM's op te slaan en de andere wil ik gaan gebruiken voor games en andere zaken
De 500GB SSD wil ik gaan gebruiken voor Windows
Naar aanleiding van wat ik heb gelezen over de case heb ik ook gekozen om de meegeleverde fan te vervangen door een volgens mij stillere en 2 kleinere (stille?) outtake fans om de airflow te verbeteren.
Ik heb nog gekeken of ik het geheugen goedkoper kon krijgen maar dit stond op de QVL van het moederbord.
Als het goed is zou dit allemaal moeten passen in de case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren met betrekking tot het merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het nieuwe systeem komt in de huiskamer te staan en daarom zou ik het liefts geen grote kast meer willen hebben en qua geluidsproductie is stiller dan ook beter.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een aantal andere topics gelezen en denk daarom dat ik best iets goeds al heb uitgekozen maar graag hoor ik van jullie of dit inderdaad zo is en of alles wel bij elkaar past.
Kan het goedkoper en toch alles wat ik er mee wil doen?