Steam Refund: ander order wordt automatisch geannuleerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11
Ik heb 2 games gekocht, waarvan 1 Hitman.
Toen heb ik van de verzamelde munten van de Steam Wintersale 2019/2020 de game DOOM voor 1,50 gekocht.

Ik wilde hitman 2 DLC (de basisgame was gratis?) refunden, maar toen krijg ik de volgende popup:

Terugbetaling:
31 dec 2019 - HITMAN™ 2 – Standard Edition - 2,99€
Als je deze aankoop naar je oorspronkelijke betaalmethode terug laat betalen, heb je een negatief saldo aan Steam-uitverkoopmunten. Als gevolg daarvan zullen de volgende voorwerpen die je door het inwisselen van Steam-uitverkoopmunten hebt verkregen worden verwijderd om je muntensaldo weer positief te maken.

<Muntensaldo>
<Order van DOOM 2016 wordt geannuleerd>

Als je ervoor kiest om deze aankoop naar je Steam-portemonnee terug te laten betalen, blijft je muntensaldo ongewijzigd en behoud je de voorwerpen op je account.

Mag Steam zomaar de game verwijderen zonder dat ik het wil?
Dus alleen via Steam currency kan ik mijn geld en game

Review QNAP TS-230 NAS

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Dutchredgaming schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 15:38:
Ik heb 2 games gekocht, waarvan 1 Hitman.
Toen heb ik van de verzamelde munten van de Steam Wintersale 2019/2020 de game DOOM voor 1,50 gekocht.

Ik wilde hitman 2 DLC (de basisgame was gratis?) refunden, maar toen krijg ik de volgende popup:

Terugbetaling:
31 dec 2019 - HITMAN™ 2 – Standard Edition - 2,99€

[...]

Dus alleen via Steam currency kan ik mijn geld en game
Je hebt spaarpunten gekregen voor iets wat je gekocht hebt. Deze spaarmunten gebruik je om iets anders 'gratis' te kunnen kopen.

Nu wil je het originele product retourneren, maar zonder je spaarpunten die je toen hebt gekregen in te leveren. 8)7

Oftewel, je aankoopbedrag terug krijgen op je bankrekening en niet zeuren.
of het spel laten refunden in je steam wallet en je behoud doom.

[ Voor 8% gewijzigd door demonic op 01-01-2020 15:54 ]