Verwijderen wraakreview [pacogl] [wouterL]

Pagina: 1
Acties:
  • 560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:52
Met paco kortgesloten om zijn iPhone over te nemen.
Na wat over en weer berichten kon paco vanwege “familieomstandigheden” niet langer antwoorden. De iPhone advertentie werd vervolgens op vervallen gezet. Na het sterkte wensen vervolgens niks meer gehoord. Blijkbaar was de iPhone in de tussentijd gewoon verkocht aan een andere Tweaker, getuige de review op zijn profiel. Hoezo “familieomstandigheden”...?
Daartoe besloten een review achter te laten die werd beantwoord met een wraakreview. Dat ik een onbetrouwbaar persoon zou zijn.

Getuige de reactie van paco lijkt overleg met deze Tweaker geheel zinloos. (Mods kunnen dit wel inzien.)

Zou hier een modje naar willen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Helder. Ik heb de DM ingezien, er was gewoon een overeenkomst en die heeft @pacogl eenzijdig verbroken. Wraakreview is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:52
Microkid schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:18:
Helder. Ik heb de DM ingezien, er was gewoon een overeenkomst en die heeft @pacogl eenzijdig verbroken. Wraakreview is bij deze verwijderd.
Dank :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacogl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 19:25
Zielig....ga wat beters doen met je leven in 2020 zou ik zeggen...het kan me een worst wezen wat jij of de moderator van mij vindt...GRAAG MIJN TWEAKERS ACCOUNT VERWIJDEREN SVP..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

pacogl schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:23:
Zielig....ga wat beters doen met je leven in 2020 zou ik zeggen...het kan me een worst wezen wat jij of de moderator van mij vindt...GRAAG MIJN TWEAKERS ACCOUNT VERWIJDEREN SVP..!!
Prima, zie artikel 12 van onze Algemene Voorwaarden

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacogl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 19:25
GRAAG ZELF...na 8 jaar lid te zijn geweest wil ik geen deel meer maken van een comunity waar de moderatoren NIET neutraal zijn...walgelijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

pacogl schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:36:
GRAAG ZELF...na 8 jaar lid te zijn geweest wil ik geen deel meer maken van een comunity waar de moderatoren NIET neutraal zijn...walgelijk gewoon.
Ih herhaal: zie artikel 12 van onze Algemene Voorwaarden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.