Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ja ok, die heb ik ook, maar daaro in zijn van die speciale demo's. Ik wil graag zien hoeveel fps mijn tnt2 in Delta force 2 (hehe clan) trekt. Kan ik dat dan ook zien met 3dmark2001 of heb ik daar wat anders voor nodig??
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
In de meeste spellen is die optie met een simpele toets te activeren, moet je even bij je controls kijken...Op donderdag 02 augustus 2001 14:20 schreef PASware het volgende:
Ja ok, die heb ik ook, maar daaro in zijn van die speciale demo's. Ik wil graag zien hoeveel fps mijn tnt2 in Delta force 2 (hehe clan) trekt. Kan ik dat dan ook zien met 3dmark2001 of heb ik daar wat anders voor nodig??
Ik heb weleens over zo'n proggie gelezen hier op got. Gebruik de search ff.
www.tweakfiles.com heeft een hele zooi van datsoort proggies. misschien ookwel dat je je fps in spellen kan zien die dit niet standaard ondersteunen moet je ff zoeken...
Je kunt o.a dit programma hiervoor gebruiken:
Fraps
Fraps
Je vindt hem hier: www.tweakfiles.com/benchmark/fraps.htmlThe program is designed as a generic tool to monitor framerates in DirectX games. The name itself is derived from the term Frames Per Second (FPS) which is what the program displays in the corner of the game's screen. It measures the framerate by monitoring calls to the Flip procedure in DirectDraw. The game calls the Flip function when it is using double buffering and needs to switch between the two surfaces. As an entire screenful of data is transferred from the buffer, the Flip function waits for the vertical retrace of your monitor before writing the new data to the screen.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Met Fraps gaat het meten goed, maar de framerate daalt heel veel!
Ik had eerst met 3dmark 2001 zonder Fraps (Race low detail) rond de 70-80 fps en met Fraps nog maar 40-50 fps!
nou ok, bedankt. Ik kom er nu wel uit
Pagina: 1