"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nah, ik was te bot. Nog een poging:
Ik snap dat het jammer is dat jouw naam er niet bij staat maar wat wil je nu precies zeggen/bereiken door het hier zo te vermelden?
[ Voor 78% gewijzigd door Room42 op 31-12-2019 18:26 ]
Ik wilde er verder niets mee bereiken hoor. 😋 Ik vond het alleen een beetje opmerkelijk toen ik dat artikel zag, en zag toen dit topic hier (waarvan de subject alleen de titel van het artikel is, dus ik nam aan dat het prima was om er iets bij te zetten wat niet gerelateerd is wat jij wilde doorgeven, maar wel het artikel betreft). Dus vandaar dat ik het even hier had geschreven, meer als een knipoog bedoeld aangezien ik wel snap dat niet alles verwerkt kan worden.Room42 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 18:23:
@Michali
edit:
Nah, ik was te bot. Nog een poging:
Ik snap dat het jammer is dat jouw naam er niet bij staat maar wat wil je nu precies zeggen/bereiken door het hier zo te vermelden?
Je meldt het hier om gezegd te hebben dat jij het ook gezien had en je graag de erkenning daarvoor wilt. Maar volgens mij til je daar te zwaar aan. Ik denk niet dat veel mensen daar echt waarde aan hechten. Enkel de submitters zelf
Overigens had ik wel een vrij complete submit. Een stuk van de post gequote, plus erbij vermeldt dat het een typisch geval van Greenwashing is, iets wat zeker een artikel waard is.
[ Voor 10% gewijzigd door Michali op 01-01-2020 20:17 ]
De tweet zelf had voor ons niet voldoende nieuwswaarde, het ging om de reactie van Sonos met de uitleg. Die kwam pas echt op de 30e, niet op de 27e - en die stond niet in de tweet, maar alleen in het artikel van The Verge