Sonos laat gebruikers speakers onklaar maken voor korting...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@arnoudwokke n.a.v. nieuws: Sonos laat gebruikers speakers onklaar maken voor korting omdat ze ou...

Klanten krijgen korting... op wat? Een treinkaartje? Ik neem aan op nieuw Sonos-producten maar moeten die dan via Sonos.nl gekocht worden of zo?

Maar misschien wel goed om dat nog even te vermelden. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 09:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik voeg even toe dat ze met korting een eerstekas treinkaartje mogen kopen, thanks ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wauw, dat is wel een goeie deal. :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
@arnoudwokke Ik had die Twitter post enkele dagen geleden in de submit gezet (waar dat artikel van de Verge als eerste naar linkt en dus op gebaseerd was), maar helaas ben ik er zelf niet als submitter bij gezet. Verder geen probleem natuurlijk, snap dat jullie niet alles kunnen verwerken uit de submit queue. En nog een goede jaarwisseling en beste wensen. 😉

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@Michali

edit:
Nah, ik was te bot. Nog een poging:

Ik snap dat het jammer is dat jouw naam er niet bij staat maar wat wil je nu precies zeggen/bereiken door het hier zo te vermelden?

[ Voor 78% gewijzigd door Room42 op 31-12-2019 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Room42 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 18:23:
@Michali

edit:
Nah, ik was te bot. Nog een poging:

Ik snap dat het jammer is dat jouw naam er niet bij staat maar wat wil je nu precies zeggen/bereiken door het hier zo te vermelden?
Ik wilde er verder niets mee bereiken hoor. 😋 Ik vond het alleen een beetje opmerkelijk toen ik dat artikel zag, en zag toen dit topic hier (waarvan de subject alleen de titel van het artikel is, dus ik nam aan dat het prima was om er iets bij te zetten wat niet gerelateerd is wat jij wilde doorgeven, maar wel het artikel betreft). Dus vandaar dat ik het even hier had geschreven, meer als een knipoog bedoeld aangezien ik wel snap dat niet alles verwerkt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@Michali Wie zegt dat Opi niet eerder was? Of misschien dat Opi een meer kant-en-klare submit gaf?

Je meldt het hier om gezegd te hebben dat jij het ook gezien had en je graag de erkenning daarvoor wilt. Maar volgens mij til je daar te zwaar aan. Ik denk niet dat veel mensen daar echt waarde aan hechten. Enkel de submitters zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
@Room42 Het artikel van Tweakers noemt een artikel van The Verge wat op 30 december is geplaatst. Dat artikel van The Verge is weer gebaseerd op een post op Twitter van 27 december. Het is die post van Twitter die ik in de submit had gezet, enkele uren nadat die was gepost. Opi heeft dus het artikel van The Verge gepost (op 30 of 31 december). Ik had het idee dat misschien naar die Twitter post is gekeken en was besloten dat het niet intessant genoeg was voor een artikel. Maar ik vond het dan opmerkelijk dat het artikel van The Verge vervolgens wel behandeld wordt. Overigens til ik er niet zwaar aan hoor, was meer met een knipoog bedoeld en met kleine kans dat er misschien een goede verklaring voor was. Maar ik zoals ik al zei snap ik wel dat niet alles uit de submit verwerkt kan worden.

Overigens had ik wel een vrij complete submit. Een stuk van de post gequote, plus erbij vermeldt dat het een typisch geval van Greenwashing is, iets wat zeker een artikel waard is.

[ Voor 10% gewijzigd door Michali op 01-01-2020 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 09:05

arnoudwokke

Redacteur
@Michali bij deze dank voor je submit. We waarderen elke submit hoor, don't worry ;)

De tweet zelf had voor ons niet voldoende nieuwswaarde, het ging om de reactie van Sonos met de uitleg. Die kwam pas echt op de 30e, niet op de 27e - en die stond niet in de tweet, maar alleen in het artikel van The Verge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Bedankt voor de reactie, dat idee had ik al inderdaad.

Pagina: 1