Toon posts:

Officiele temp voor A7V & AMD Thunderbird 1,2 Ghz?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje naar Officiele info van temperatuur voor Asus moederbord A7V rev. 1.01 met bios 1007 en AMD Thunderbird 1,2 Ghz (200fsb)...

In bios, hardware monitor: 60,5 graden.
kamertemperatuur: 24-25
(en wel niet vergeten dat deze maanden zomermaanden, dus iets warmer).
60,5 is zonder stress temperatuur gemeten.

Ik gok dat met stress ongeveer 65 of 70 graden is. Maar ik kan het niet bevestigen :( , want ik sta op het moment mijn computer windows 98 se en windows 2000 pro en software te installeren.
Want ik had twee nieuwe Quantum Fireball Plus AS gekocht (geplaatst op Ultra DMA 100 connectors, dus ATA100) >:) :) 8-) .

Wie heeft dat info voor mij???

Alvast bedankt,

Dark Angel

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Hier is natuurlijk geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk.

Wat voor kast gebruik je?
Wat voor processor gebruik je?
Wat voor HDD's gebruik je?
Wat voor voeding gebruik je?
Wat voor ventilatoren gebruik je?
Wat voor cooler gebruik je?
Wat voor cooler-fan gebruik je?
Wat is je airflow in je kast?
Wat voor ???????

Genoeg vragen??? Dus een officiele temperatuur kun je nooit geven...

Mijn 1200@1400 wordt met nu 46 graden full stressed. Is dat goed? Is dat slecht?

Weet het niet... Ik weet wel dat hij geen problemen geeft... dus volgens mij goed... Als hij stabiel zou lopen bij 60 graden zou ik het ook goed vinden (Ook al vind ik dan dat de temperatuur wel weer omlaag zou kunnen.

Maar officiele temperatuur kun je dus nooit geven ... aangezien je afhankelijk bent van teveel andere factoren.

WWW.RC5.NL

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
60 graden is in mijn ogen al veels te warm rond de 50 is acceptabel zorg voor een groot koelblok en voldoende case ventilatie.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 14:20 schreef Prang het volgende:
Hier is natuurlijk geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk.

Wat voor kast gebruik je?
Wat voor processor gebruik je?
Wat voor HDD's gebruik je?
Wat voor voeding gebruik je?
Wat voor ventilatoren gebruik je?
Wat voor cooler gebruik je?
Wat voor cooler-fan gebruik je?
Wat is je airflow in je kast?
Wat voor ???????

Genoeg vragen??? Dus een officiele temperatuur kun je nooit geven...

Mijn 1200@1400 wordt met nu 46 graden full stressed. Is dat goed? Is dat slecht?

Weet het niet... Ik weet wel dat hij geen problemen geeft... dus volgens mij goed... Als hij stabiel zou lopen bij 60 graden zou ik het ook goed vinden (Ook al vind ik dan dat de temperatuur wel weer omlaag zou kunnen.

Maar officiele temperatuur kun je dus nooit geven ... aangezien je afhankelijk bent van teveel andere factoren.
Enige wat ik wil weten is normale en officiele temperatuur van AMD thunderbird 1,2 Ghz....
Dus de processor kan tot max .... graden aan???

90 graden??? 110 graden? of 70 graden???
Nou??? :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Die temperatuur kun je op de AMD site vinden: een core temperatuur van 90C. Zelf zou ik de onderkant van de CPU (waar de sensor zit) nooit boven de 65 a 70C laten komen. Maar de A7V sensor wijkt nogal af (zoals bij zoveel borden), dus ik kan me je vraag wel voorstellen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein