Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 20:18
Onze LG tv welke op de slaapkamer hangt is helaas vandaag gesneuveld doordat er iets tegenaan gevallen is (eigen schuld).

Gevolg: ster in het beeld en diverse kleuren maar geen beeld meer.

Conclusie: er moet helaas een nieuwe komen. Jammer want hij was nog maar een paar jaar oud (flink gevloekt en kwaad geweest, maar we moeten nu weer verder :( )

Mijn vragen: verzekeringstechnisch kan ik volgens mij niets (heb de vraag al uitstaan bij de verzekeringsmaatschappij) iemand nog tips wat ik met de oude kan doen? Inleveren voor korting? Of wordt het gewoon weggooien?

Repareren lijkt mij helemaal niet meer mogelijk aangezien een nieuw scherm vaak ca 75% van de nieuwprijs kost...

Als de tv al heel oud was had ik hem zonder twijfel weggegooid. Aangezien dit toestel pas 5 jaar oud is en toen ca € 1000,- gekost heeft ben ik toch even aan het kijken of ik er nog iets voor kan krijgen op de één of andere manier :)

©2004

Beste antwoord (via hk12nl op 02-01-2020 14:35)

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:36
Je zou 'm idd voor een kratje bier o.i.d. op eBay of op V&A kunnen zetten, wellicht kun je iemand nog een plezier doen met de onderdelen. Zo niet dan zal het idd een enkele reis naar de milieustraat worden (of mee laten nemen door de bezorger van de nieuwe) ;(

Een inboedelverzekering zal idd alleen uitkeren als je ongelukjes aanvullend verzekerd hebt. En dan zal het nog twijfelachtig zijn of het zoden aan de dijk zet.

Alle reacties

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:28

De Nelis

en anders maar niet...

harm12nl schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 13:28:

Mijn vragen: verzekeringstechnisch kan ik volgens mij niets (heb de vraag al uitstaan bij de verzekeringsmaatschappij) iemand nog tips wat ik met de oude kan doen? Inleveren voor korting? Of wordt het gewoon weggooien?
Ehm. Hier zijn verzekeringen juist voor, er zal geen winkel zijn die een tv met gebarsten scherm zal inkopen en korting geeft op een nieuwe natuurlijk. Ze kunnen het ding ook niet meer verkopen.

Ik zou even de verzekering afwachten.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• hk12nl
DeNelis schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 13:31:
[...]

Ehm. Hier zijn verzekeringen juist voor, er zal geen winkel zijn die een tv met gebarsten scherm zal inkopen en korting geeft op een nieuwe natuurlijk. Ze kunnen het ding ook niet meer verkopen.

Ik zou even de verzekering afwachten.
Thx voor je snelle reactie. Dat had ik ook niet verwacht maar soms zijn er nog wel eens inruilacties of voor onderdelen oid. :)

©2004

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Een tv van 5 jaar oud is nu overigens weinig meer waard hoor. Ik weet niet wat voor een tv het is, maar als het bijvoorbeeld een 46" Full HD tv is, dan mag je in je handen knijpen als je er nu nog meer dan €100-150 voor zou kunnen vangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 31-12-2019 14:01 ]

The devil is in the details.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mogelijk dat de overige elektronica nog interesant is om op Ebay te schuiven

404 Signature not found

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Als het toestel al 5 jaar oud is, dan is de dagwaarde al ver beneden het eigen risico of simpelweg de administratie niet waard om een claim in te dienen. Goedkoper is het om gewoon een nieuwe te kopen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@harm12nl Wat is je ER bij inboedel/woonverz. ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• hk12nl
Hackus schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 15:36:
@harm12nl Wat is je ER bij inboedel/woonverz. ?
Goeie vraag maar dat zal vast rond de 50 a 100 euro zijn. Als de dagwaarde idd rond de 100 a 150 euro ligt dan is het idd niet meer de moeite waard en kan ik beter direct een nieuwe kopen.

©2004

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zet 'm op Marktplaats of V&A, er zijn altijd mensen die links en rechts wat connecties hebben waardoor ze relatief goedkoop aan een display kunnen komen. Een nieuw display er in en klaar ben je.

Of je moet zelf die connecties kunnen maken, dan kom je ook een heel eind.

Acties:
  • Beste antwoord

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:36
Je zou 'm idd voor een kratje bier o.i.d. op eBay of op V&A kunnen zetten, wellicht kun je iemand nog een plezier doen met de onderdelen. Zo niet dan zal het idd een enkele reis naar de milieustraat worden (of mee laten nemen door de bezorger van de nieuwe) ;(

Een inboedelverzekering zal idd alleen uitkeren als je ongelukjes aanvullend verzekerd hebt. En dan zal het nog twijfelachtig zijn of het zoden aan de dijk zet.
Pagina: 1