Ik zoek een?
Dolby Atmos soundbar die een redelijk grote sound bubble neer kan zetten zonder achter speakers met minimaal 2 HDMI aansluitingen (4K HDR)
Wat is je budget?
maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
veel series, films en concerten mee te kijken/luisteren en ook mijn Flac collectie mee te beluisteren.
Ik heb nu een 3.1 set, 3 Gallo acoustics a'Diva speakers, BK XLS200 subwoofer, Denon AVR-X1500H, maar met films en series wordt natuurlijk alles meer dan 3.1 teruggebracht tot 3.1 en klinkt soms beetje rommelig daardoor.
Moet eenvoudig bedient kunnen worden met mijn Logitech Harmony Elite
Ik gebruik een Apple tv 4K en soms een Nvidia Shield tv en de Ziggo Next decoder
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony HTS5000 en Samsung q80r
Welke vragen heb je hier nog over?
- Is Samsung een goede geluidsspeler in de markt, aangezien ik best een zeikerd ben?
- Welke van de 2 zou de beste keus zijn?-
- Zijn er andere soundbars om te overwegen?
- Kan ik met 1 van bovenstaande soundbars ook deftig muziek luisteren?
Dolby Atmos soundbar die een redelijk grote sound bubble neer kan zetten zonder achter speakers met minimaal 2 HDMI aansluitingen (4K HDR)
Wat is je budget?
maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
veel series, films en concerten mee te kijken/luisteren en ook mijn Flac collectie mee te beluisteren.
Ik heb nu een 3.1 set, 3 Gallo acoustics a'Diva speakers, BK XLS200 subwoofer, Denon AVR-X1500H, maar met films en series wordt natuurlijk alles meer dan 3.1 teruggebracht tot 3.1 en klinkt soms beetje rommelig daardoor.
Moet eenvoudig bedient kunnen worden met mijn Logitech Harmony Elite
Ik gebruik een Apple tv 4K en soms een Nvidia Shield tv en de Ziggo Next decoder
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony HTS5000 en Samsung q80r
Welke vragen heb je hier nog over?
- Is Samsung een goede geluidsspeler in de markt, aangezien ik best een zeikerd ben?
- Welke van de 2 zou de beste keus zijn?-
- Zijn er andere soundbars om te overwegen?
- Kan ik met 1 van bovenstaande soundbars ook deftig muziek luisteren?
[ Voor 18% gewijzigd door ralphkeb op 31-12-2019 12:26 ]