Een collega van mij heeft ISDN nodig voor een Thuiswerkplek. Hij heeft daarvoor een E-Tech Dolphin ISDN kaart gekocht.
Om compatible met het werk te zijn draait hij Windows 2000 thuis. Na 3 uur kloten heb ik die ISDN kaart niet werkend gekregen.
Het systeem is:
AMD athlon 1300
ASUS a7V133 met Promise fastrack Raid controller.
2 x 40 GB in IDE RAID 0.
Geforce 2 MX
Soundblaster 64
Hauptpage TV kaart.
3com NIC.
E-tech Dolphin ISDN kaart.
Van dit ASUS a 7v133 moederbord wordt het allerlaatste PCI slot niet gebruikt, alle andere PCI sloten en het CNR slot worden gebuikt.
Het probleem is dat de drivers niet geinstalleerd kunnen worden, en Windows 2000 automatisch de reference driver terugzet.
Wie heeft ervaringen met de e-tech dolphin ISDN kaart en Windows 2000, en hoe heb je hem werkend gekregen ?
Om compatible met het werk te zijn draait hij Windows 2000 thuis. Na 3 uur kloten heb ik die ISDN kaart niet werkend gekregen.
Het systeem is:
AMD athlon 1300
ASUS a7V133 met Promise fastrack Raid controller.
2 x 40 GB in IDE RAID 0.
Geforce 2 MX
Soundblaster 64
Hauptpage TV kaart.
3com NIC.
E-tech Dolphin ISDN kaart.
Van dit ASUS a 7v133 moederbord wordt het allerlaatste PCI slot niet gebruikt, alle andere PCI sloten en het CNR slot worden gebuikt.
Het probleem is dat de drivers niet geinstalleerd kunnen worden, en Windows 2000 automatisch de reference driver terugzet.
Wie heeft ervaringen met de e-tech dolphin ISDN kaart en Windows 2000, en hoe heb je hem werkend gekregen ?