Jullie zijn geweldig. Geniet al vele jaren van tweakers. Wens jullie al het goeds op de wereld toe voor 2020!
In welke tijdzone zit jij? Of is dit een beetje prematuur? 
Verder niet alleen de adjes maar ook zeker de modjes en devvers en redacteuren.
Verder niet alleen de adjes maar ook zeker de modjes en devvers en redacteuren.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Gokje: Hertog Jansgentlemen schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:11:
Biertje te veel op?
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Hmm, zit je in Australië ofzo? Hier is het net 16:00, je bent 8 uur te vroeg
Virussen? Scan ze hier!
Ook ik wens nu om 16:46 alle Tweakers Crew, abo's en normale leden een bruizend 2020 toe!
Cheers! 🎆🥂🍾
Cheers! 🎆🥂🍾
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Inclusief spelfout en net de verkeerde tijd ja?AW_Bos schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 16:47:
Ook ik wens nu om 16:46 alle Tweakers Crew, abo's en normale leden een bruizend 2020 toe!
Cheers! 🎆🥂🍾
Maar iedereen alvast de beste wensen voor 2020.
Hebben we dat ook weer gehad
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zal ik ook maar vast iedereen een Heppie Njew Jeer wensen 
Op een mooi, gezond en gelukkig 2020!
Op een mooi, gezond en gelukkig 2020!

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 31-12-2019 16:59 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Het beste voor 2020, allemaal!
En het voordeel van zo op tijd zijn: jullie zijn dit jaar de allereersten welke mijn nieuwjaarswensen in ontvangst mogen nemen. Hoe voelt dat nou?

En het voordeel van zo op tijd zijn: jullie zijn dit jaar de allereersten welke mijn nieuwjaarswensen in ontvangst mogen nemen. Hoe voelt dat nou?
Beter nu dan nog meer spelvauten om 00:00...The Eagle schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 16:53:
[...]
Inclusief spelfout en net de verkeerde tijd ja?
Maar iedereen alvast de beste wensen voor 2020.
Hebben we dat ook weer gehad
🥂🍾🍻🍺
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1