What a terrible day to have eyes!
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Bij V&A mag hij niet staan. Heb dit dus al gedaan, en kreeg een waarschuwing.Wintervacht schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:47:
V&A, gratis af te halen?
[ Voor 30% gewijzigd door AltTabKeys op 30-12-2019 15:08 ]
Waarom niet?AltTabKeys schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:07:
[...]
Bij V&A mag hij niet staan. Heb dit dus al gedaan, en kreeg een waarschuwing.
Ik heb zelf al vaker zaken gratis aangeboden op V&A. Het is zelfs een keuzemogelijkheid om als prijs 'gratis' aan te geven.
Dus...
Gratis weggeven kan, maar ik vermoed dat er een soort van wedstrijdje/schiftingsvraag/.. aan vast hangt om hem te winnen, dus zal het niet mogen op V&A. Tweakblog lijkt me inderdaad beter geschikt dan.ehtweak schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:17:
[...]
Waarom niet?
Ik heb zelf al vaker zaken gratis aangeboden op V&A. Het is zelfs een keuzemogelijkheid om als prijs 'gratis' aan te geven.
Dus...
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Op V&A voor € 1,00?AltTabKeys schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:44:
Ik ga een Cooler Master MasterLiquid ML240R waterkoeler weggeven.
Waarom zo moeilijk doen, of heb je stiekem toch een second agenda ?
[ Voor 63% gewijzigd door naitsoezn op 30-12-2019 15:25 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Als je een waarschuwing hebt gekregen, dan zat er waarschijnlijk toch wel iets commercieels achter. Wat vertel je ons niet?AltTabKeys schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:07:
[...]
Bij V&A mag hij niet staan. Heb dit dus al gedaan, en kreeg een waarschuwing.
Dat je geen bedrijft hebt/bent betekent overigens niet dat het niet commercieel is. Als je het doet om bijvoorbeeld je website/blog/whatever te promoten, dan is het met een commercieel doeleinde.
[ Voor 23% gewijzigd door Hahn op 30-12-2019 15:24 ]
The devil is in the details.
Waarom heb ik toch het een idee dat het hier gaat om een referral? Zieltjes winnen om zelf extra kans te maken op de prijsnaitsoezn schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:21:
Als het de [Give-Away] is die via Google-cache te vinden is, dan geef je helemaal geen waterkoeler weg, maar een "kans op"Kun je beter die "kans op" eerst zelf verzilveren en dan de eventuele prijs alsnog ergens te koop aanbieden
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Achjah. Vanaf 1 januari kun je met eigen ogen zien dat het geen referral link is :-)Racing_Reporter schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:25:
[...]
Waarom heb ik toch het een idee dat het hier gaat om een referral? Zieltjes winnen om zelf extra kans te maken op de prijs
Heb zo niet gekeken op Google. Maar mijn Give-away staat nog niet live. Althans, wel live, maar begint pas 1 Januari. Maar, met ‘Maak kans’ bedoel ik: Een van jullie is de winnaar. Tot de tijd dat niemand heeft gewonnen, kun je kans maken. 25 Jan stopt de Give-Away, en de dagen erna wordt de winnaar gecontacteerdnaitsoezn schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:21:
Als het de [Give-Away] is die via Google-cache te vinden is, dan geef je helemaal geen waterkoeler weg, maar een "kans op"
Ja, er zijn opdrachten (niet verplicht) waarbij wordt gevraagd (niet verplicht) te abonneren op een YouTube-kanaal, voor extra winpunten. Maar zonder deze opdracht te doen, en simpelweg even een verify-taak te doen, maak je al kans.Hahn schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:22:
[...]
Als je een waarschuwing hebt gekregen, dan zat er waarschijnlijk toch wel iets commercieels achter. Wat vertel je ons niet?
Dat je geen bedrijft hebt/bent betekent overigens niet dat het niet commercieel is. Als je het doet om bijvoorbeeld je website/blog/whatever te promoten, dan is het met een commercieel doeleinde.
Dus, commercieel, Geen idee?
Uit eindelijk verdien ik er geen geld mee. Aangeziej het desbetreffende YouTube-kanaal nog lange niet in de buurt zit van inkomsten-genereren.
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Zoiets?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2019 21:29 ]
Loterij valt bij mij onder betaalde deelname.Wintervacht schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:26:
Dus het is een loterij?
Noem dit een verloting van een product zonder verplichtingen.
Commercieel = zakelijk. Je doet het omdat jij er beter van wilt worden, dat hoeft niet per se in keiharde euro's te zijn.AltTabKeys schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:24:
[...]
Ja, er zijn opdrachten (niet verplicht) waarbij wordt gevraagd (niet verplicht) te abonneren op een YouTube-kanaal, voor extra winpunten. Maar zonder deze opdracht te doen, en simpelweg even een verify-taak te doen, maak je al kans.
Dus, commercieel, Geen idee?
Uit eindelijk verdien ik er geen geld mee. Aangeziej het desbetreffende YouTube-kanaal nog lange niet in de buurt zit van inkomsten-genereren.
Op dit forum is daar geen plek voor.
Je kan overigens berichten editen hier, dan hoef je niet 3 keer achter elkaar te posten.
Het is geen loterij, maar een verloting..?AltTabKeys schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:27:
[...]
Loterij valt bij mij onder betaalde deelname.
Noem dit een verloting van een product zonder verplichtingen.
The devil is in the details.
Daarom gaat dit topic op slot.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
![]()