Artikel zelf, -1 Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Topicstarter
weet niet of dit de juiste plaats is:

maar ik zit met het probleem dat ik et liefst de poster van het artikel zelf een -1 Troll zou willen geven:

Kodak ook al ontevreden over Windows XP

als we dat soort zaken gaan plaatsen komen er de komende maanden duizenden van dit soort artikelen:
"Sun ontevreden met Netscape", "Oracle blij met Cisco", "Java dol op zichzelf", "SOAP blijft in een hoekje staan terwijl alle andre technieken aan het dansen zijn"

Kodak is een commercieel bedrijf dat ongetwijfeld commerciele besprekingen met microsoft heeft gevoerd hierover en gewoonweg niet tot overeenstemming kan komen, hup daar gooit de persafdeling een suggestief berichtje de deur uit,
en nieuws-publicaties nemen dat partijdige troep nog over ook.

De vraag of windows XP en Microsoft misbruik maken van een monopolie is belangrijk, echter als de nieuwsposter zelf al dusdanig gekleurde berichtgeving gaat plaatsen heeft tweakers alleen zichzelf ermee.

(heb uit protest het hele artikel niet gemodereerd, ik kan toch geen slechte beoordelingen aan trollers uitdelen als het hier uitlokking betreft)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het niet helemaal met je eens, nieuws==nieuws, de ene keer is het wel boeiend, de andere keer niet.

Het zijn de woorden van Kodak, waar Mark Timmer een verhaal van gemaakt heeft.

Om nou te zeggen dat het onderwerp een troll verdient, neuh, ik vind van niet.

Er wordt hier een artikel geplaatst op basis van een persbericht, that's all.

Just my $ 0,02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Topicstarter
misschien ter verduidelijking:
De steeds langer wordende lijst met klachten tegen Microsoft is nu weer uitgebreid met een vermelding van het bedrijf Kodak.
'steeds langer wordende' - kan de nieuwsposter in de toekomst kijken, en zo ja waarom post hij dan niet de lijst van bedrijven die in de toekomst m$ gaan aanklagen?
Na problemen omtrent onder andere Internet Explorer, MSN Messenger en Hailstorm,
offtopic, dat betreft andere programatuur waarvan de klacht ertgen weinig overeenkomst heeft met Kodak's klacht, Hailstorm heeft zelfs verreweg er weinig mee te maken
gaat het deze keer over de bewerkingssoftware voor digitale foto's die in Windows XP zit ingebakken. Bovendien is Kodak niet te spreken over de verbinding die bestaat tussen Windows XP en Microsoft's online foto-website alsmede sites van derden die hiervoor betalen. Hoe het fotobedrijf de situatie gaat aanpakken is nog niet bekend, maar een rechtszaak zal niet misstaan tussen de al lopende kwesties:
"zal niet misstaan tussen de al lopende kwesties" :? verklaring; kleurt de pruik van de advocaat van Kodak zo goed bij die van Sun?

verder uit de quote vn de woordvoerder van Kodak:
....De gebruiker wordt voor het afdrukken vanzelf naar bijvoorbeeld de MSN Photos website of websites van derden gestuurd...
...eehm je kan niet vanuit de applicatie printen of werk saven zonder eerst de msn site te bezoeken? vreemd, maar ik betwijfel sterk of hier de waarheid wordt gesproken, minstens of zulk een beschuldiging niet gepaard dient te gaan met een mogelijkheid voor een woordvoerder van microsoft om hierop te reageren.

ja: dit is sexuele omgang met mieren;
maar van een nieuwsposter mag je wat meer zorgvuldigheid verwachten en minder 'mening' in de berichtgeving,

vooral het ontbreken van enige reactie van microsoft maakt het artikel eenzijdig, maar de toonzetting mag ook wel eens kritisch bekeken worden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Denk dat je dat kan melden bij LA want wij kunnen alleen de reacties modden en niet de post.

Verder ben ik het daar niet echt mee eens. Het gaat namelijk over mircosoft :o

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
RM-rf: Ik ben het niet met je eens omdat ik niet vind dat het artikel te tentatief is.

Ikzelf heb sterk het idee dat de XP release van Windows binnen en buiten de industrie meer stof opwerpt dan enige vorige Windows release.

Je verhaal over het afdrukken heeft Mark niet verzonnen maar komt van InfoWorld, dus dat heeft Mark niet verzonnen.
De steeds langer wordende lijst met klachten tegen Microsoft is nu weer uitgebreid met een vermelding van het bedrijf Kodak
Hier had van mij het woordje 'weer' weggemogen, maar daar zou ik niet moeilijk over willen doen.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs