Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Momenteel ben ik opzoek naar een website die MS-100 en MS-101 via een online course (video's) kan bieden.

Als ik zoek bij CTBnugget vind ik alleen een course voor MS-100 en niet MS-101 en bij pluralsight vind ik nog geen course. Ik zou graag de MS-100 willen doen en dan meteen door naar MS-101, vandaar dat ik opzoek ben naar een site die beide kan bieden.

Ik heb wel meerdere websites gezien die MS-100 of MS-101 voor 11 euro aanbieden en dan krijg je 90% korting altijd. Ik weet totaal niet of dit vertrouwbaar is en ze mij de goede informatie geven.

Weet iemand een website die vertrouwbaar is en die ze beide heeft.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je udemy.com bedoelt, die is betrouwbaar.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Room42 schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:45:
Als je udemy.com bedoelt, die is betrouwbaar.
Zo'n website bedoel ik inderdaad. Internet staat er vol mee en ik twijfel dan altijd vanwege die extreme kortingen. Maar ik ga er na kijken :)

Edit: udemy.com valt helaas af. Reviews zijn niet super en lijken vooral nep. De reviews die echt lijken, die geven aan dat die niet genoeg stof is om een examen mee te maken. En dat wil ik juist net wel.

[ Voor 25% gewijzigd door erwin26 op 30-12-2019 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Er is geen sluitende videomateriaal om het examen tot in de details te maken. Er zitten praktijkopdrachten in beide examens, die ook nog eens verschillend zijn tov andere lotgenoten. Het gaat dus ook om praktijkkennis die je hebt van Windows 10 en de randzaken eromheen.

Tevens zie ik wel een online course voor MD-101 bij CBTNuggets. Die zou je kunnen gebruiken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Outerspace schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:33:
Er is geen sluitende videomateriaal om het examen tot in de details te maken. Er zitten praktijkopdrachten in beide examens, die ook nog eens verschillend zijn tov andere lotgenoten. Het gaat dus ook om praktijkkennis die je hebt van Windows 10 en de randzaken eromheen.

Tevens zie ik wel een online course voor MD-101 bij CBTNuggets. Die zou je kunnen gebruiken.
Die zijn er zeker niet, maar er zit natuurlijk wel verschil in tussen de stof die ze uitleggen of dit toegepast is op het examen of meer algemene stof over het onderwerp is. Praktijk kennis doe ik elke dag op met het product en ben daarom vooral opzoek naar zoiets als CTBnugget heeft die meer ingaat op het examen stuk.

Ik ben opzoek naar MS-101 om de office 365 examens te gaan doen. De Windows 10 (MD-100 en MD-101) heb ik al behaald :) Toch bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar PFSL.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1