Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ring 2 deurbel aansluiten op bestaande mechanische deurbel

Pagina: 1
Acties:

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:02
Ik ben aan het overwegen om een Ring 2 deurbel te kopen en deze zou op de bestaande mechanische bel/chime aangesloten kunnen worden.
Als ik de bestaande deurbel demonteer zie ik 2 draadjes, maar nu zegt Ring het volgende:

Note: If wiring your Ring Doorbell 2 to an existing doorbell, a transformer with a voltage of 8-24 VAC is required. If wiring directly into a transformer, a resistor must be used. Insert the battery into the bottom of your Ring Doorbell 2 until it clicks into place. Click here for more information on installing a Ring Doorbell 2 directly to a transformer without an existing hardwired doorbell.

Is zo'n bestaande aansluiting niet al voldoende? Moet hier dan ook nog een transformer of resistor geplaatst worden of lees ik dat verkeerd?

EDIT: Inmiddels de beltrafo gevonden die 8v aangeeft. Dat zou dus net voldoende moeten zijn?
het gaat om een ABB HAF Beltransformator TS8/8 SWH beltrafo

[ Voor 8% gewijzigd door crimby op 30-12-2019 11:57 ]

Verwijderd

Recent dezelfde Ring geïnstalleerd op dezelfde ABB trafo. Werkt en je hoeft niets anders te doen dan direct aansluiten. Werkt prima.

Wel even netjes dr batterij 100% opladen (kan een paar uurtjes duren).

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 13:07:
Recent dezelfde Ring geïnstalleerd op dezelfde ABB trafo. Werkt en je hoeft niets anders te doen dan direct aansluiten. Werkt prima.

Wel even netjes dr batterij 100% opladen (kan een paar uurtjes duren).
Top! Hopelijk zijn de buren vandaag wel thuis, dan kan ik meteen aan de slag :-D