Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1315068

Topicstarter
hai.

2 dagen geleden startte ik het spel euro truck simulator 2 op, en deed mijn koppeling het niet meer.
toen dacht ik oke, als het bij mijn koppeling blijft zit ik er niet mee.
en toen ik de dag erna datzelfde spel opstartte deed mijn rem het niet meer. dus start ik het spel weer opnieuw op en doet mijn gaspedaal het ook niet meer.

wat ik dan zie als ik het besturings menu in Ets2 opstart, de koppeling, schommelt heen en weer tussen 30 en 40 procent, en het rem en gas pedaal blijven op 100 procent staan.

(bij andere spellen heb ik dit probleem helaas ook)(de software is correct)

heeft u hier een oplossing of tips voor heeft hoor ik het graag, alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Potmeters schoonmaken of vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Anoniem: 1315068 Geen idee hoe oud je setje al is, maar ik zou exact deze tekst (zoals jij die geschreven hebt) sturen in een e-mailtje naar je leverancier. Of beter via een RMA/garantieaanvraag via de site van je leverancier. Mocht die moeilijk doen (dan wel je garantie is ruim verlopen), zou ik hetzelfde mailtje naar Logitech Support sturen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:06

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik zou als eerste aan een kabelbreuk denken. Mocht je geen garantie meer hebben dan zou ik die kabel eerst eens doormeten.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:16
wat ik dan zie als ik het besturings menu in Ets2 opstart,
En wat geeft Windows en/of Logitech gaming software als waarde aan?

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 13:58
chriistiix schreef op maandag 30 december 2019 @ 08:35:
[...]

En wat geeft Windows en/of Logitech gaming software als waarde aan?
Dat dus inderdaad. Eerst even 100% zeker zijn dat het een hardware-storing betreft voordat je gaat prutsen eraan :)

iRacing Profiel

Pagina: 1