G2A Receive Payment probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen55
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-08 23:47
Beste Tweakers,

Omdat ik gestopt ben met spellen kopen via g2a.com sinds enige tijd, dacht ik het resterende bedrag (17,36) van dat account af te halen.

Nou is het bedrag niet op het g2a account zelf te vinden maar moet ik dit verkrijgen via g2a-pay omdat het om een geretourneerd spel gaat waarvan de key het niet meer deed. Nou wou ik dat bedrag dus opnemen, maar dit kan alleen maar via Skrill, Webmoney, Bank Transfer, Bitcoin, of Payoneer.
Nou heb ik getracht payoneer te gebruiken, maar nu is het stomme dat het 20e of meer moet wezen om iets op te kunnen nemen. |:(

Mijn vraag:
Is dit minimum bedrag ook verplicht onder al die andere transfer services? Welke optie kan ik beter gebruiken?

Alvast bedankt voor het lezen.

Beste antwoord (via symen55 op 04-01-2020 11:41)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:31
https://help.preply.com/e...nt-payoneer-paypal-skrill

Ziet er naar uit dat het payoneer is.

Je kan skrill proberen. Of payoneer mailen. En kijken wat zij kunnen doen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:34
Kun je niet een paar euro toevoegen aan je account (dat je boven de 20 euro uitkomt) en dat vervolgens opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen55
S-te-fan schreef op zondag 29 december 2019 @ 22:15:
Kun je niet een paar euro toevoegen aan je account (dat je boven de 20 euro uitkomt) en dat vervolgens opnemen?
Helaas niet, want dit moet overgemaakt worden vanuit een "subaccount", zoals zij dit noemen. Dit betekent dat het niet in my g2a-wallet zit waar het geld terechtkomt als ik iets op mijn account zou willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Of gewoon voor 15 euro een game kopen. Ja G2A is niet het beste maar je moet toch iets met je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen55
loki504 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 22:17:
Of gewoon voor 15 euro een game kopen. Ja G2A is niet het beste maar je moet toch iets met je geld.
Helaas kan dit dus ook niet, want het "sub-account" is een inactief account ofzo. Feitelijk houd g2a het geld dus vast. Ik kan dus dat geld NIET gebruiken totdat ik het claim. Ik kan het niet claimen want payoneer of g2a (dat is dus gedeeltelijk de vraag) eist dat het bedrag minimaal 20e is voordat ik het KAN claimen.

Mijn vraag in andere woorden: Geld deze minimale eis van 20e voor alle genoemde bedrijven? Of is dit een eis van g2a?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• loki504
https://help.preply.com/e...nt-payoneer-paypal-skrill

Ziet er naar uit dat het payoneer is.

Je kan skrill proberen. Of payoneer mailen. En kijken wat zij kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-09 19:15
Gewoon wat bitcoin van kopen gelijk een leerzaam experiment. En anders kun je het op een wallet storten en daar gelijk weer afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen55
Ik zal skrill eens proberen. Morgen zal ik het resultaat nog posten en reageren.

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:57
symen55 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 00:48:
Ik zal skrill eens proberen. Morgen zal ik het resultaat nog posten en reageren.

Bedankt voor de reacties!
ja skrill heeft geen limiet
en geen transactiekosten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• symen55
Niet bepaalt "de volgende dag", maar ik heb het ondertussen wel kunnen doen.

Hartelijk bedankt voor de skrill suggestie. Jammer dat ze zoveel transactie kosten overal naartoe rekenen, maar het is wat het is.
Pagina: 1