Lootboxes in games

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Sommige delen in het achtergrondartikel over de wetgeving en handhaving lezen alsof @Koekiemonsterr niet heel diep is gegaan om een conclusie te trekken. Zo staat er
Er zijn nog wat andere regio's waar de autoriteiten onderzoek doen of op enigszins vergelijkbare wijze tegen lootboxes aankijken
Ik vraag me af of er dan ook gekeken is naar de "declaration of gambling regulators on their concerns related to the blurring of lines between gambling and gaming" die vorig jaar tot stand is gekomen waar de toezichthouders van Frankrijk, Gibraltar, Ierland, Jersey, Letland, Malta, Man, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Washington State achter staan en wat daaruit is voortgekomen.

Beste antwoord (via kodak op 29-12-2019 20:59)

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dat statement stond op mijn netvlies, had er in september vorig jaar nog nieuwsbericht aan gewijd. Ik had die verklaring kunnen aanstippen in het achtergrondstuk, maar dat voegde m.i. niet heel veel toe. Zo'n verklaring is leuk, maar als het niet leidt tot concrete nadere stappen bij individuele landen/toezichthouders, dan blijft het bij zo'n vrijblijvende verklaring van één kantje.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dat statement stond op mijn netvlies, had er in september vorig jaar nog nieuwsbericht aan gewijd. Ik had die verklaring kunnen aanstippen in het achtergrondstuk, maar dat voegde m.i. niet heel veel toe. Zo'n verklaring is leuk, maar als het niet leidt tot concrete nadere stappen bij individuele landen/toezichthouders, dan blijft het bij zo'n vrijblijvende verklaring van één kantje.