Ik ben op zoek naar een monitor voor mijn ps4 pro. Ik speel nu op een 65 inch televisie, maar wil graag op een monitor gaan spelen zodat ik mijn even kan terugtrekken op een kamer (vriendin, je snapt het wel).
Ik zoek een?
Monitor minimaal 27inch.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 250 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om op mijn ps4 te spelen. De monitor moet een goede input lag hebben (zo laag mogelijk) en goede kleurweergave. Kijkhoeken zijn niet zo van belang, want ik zit toch voor de monitor.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al wat gekeken en kwam op de AOC 27G2U uit.
Maar ik wil toch nog advies van medetweakers.
Deze monitor is full hd, maar ik lees dat qhd ook wel goed is (misschien meer voor pc). Ik denk dat mijn voorkeur wel naar IPS uitgaat, vanwege de kleuren. Mochten jullie goeie ervaringen hebben met andere type scherm hoor ik het graag.
Ik zoek een?
Monitor minimaal 27inch.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 250 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om op mijn ps4 te spelen. De monitor moet een goede input lag hebben (zo laag mogelijk) en goede kleurweergave. Kijkhoeken zijn niet zo van belang, want ik zit toch voor de monitor.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al wat gekeken en kwam op de AOC 27G2U uit.
Maar ik wil toch nog advies van medetweakers.
Deze monitor is full hd, maar ik lees dat qhd ook wel goed is (misschien meer voor pc). Ik denk dat mijn voorkeur wel naar IPS uitgaat, vanwege de kleuren. Mochten jullie goeie ervaringen hebben met andere type scherm hoor ik het graag.