Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Wietske50
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 30-12-2019
Goedenavond,

Ik zit er al lange tijd over na te denken om te gaan streamen op YouTube/Twitch. Ik wil streamen via de ps4 en ik lees om dat te doen moet ik een Elgato hd60s aansluiten op een pc. Zou het ook kunnen om deze ipv aan te sluiten op mijn pc het aan te sluiten op mijn iPad Pro 256gb uit 2018? Ik vraag me namelijk af of mijn iPad Pro dit aankan en of dit allemaal ondersteund wordt door Apple via de iPad Pro. Ik kan op de site van Elgato zelf hier namelijk niks over lezen.

Alle reacties

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:29
Nee, de HD60 S ondersteund enkel MacOS en Windows.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:09

nelizmastr

Goed wies kapot

Dat wordt idd aansluiten op een pc of Mac met streaming software erop.

I reject your reality and substitute my own

• Wietske50
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 30-12-2019
Ook geen ander elgato apparaat ondersteund de iPad Pro? Ik heb wel een MacBook uit 2017. Is wel de macbook 11 inch. Kan deze al deze programma’s draaien?

• Sethro
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 00:41
Wietske50 schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:03:
Ook geen ander elgato apparaat ondersteund de iPad Pro? Ik heb wel een MacBook uit 2017. Is wel de macbook 11 inch. Kan deze al deze programma’s draaien?
Dit kun je prima zelf even uitzoeken.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:09

nelizmastr

Goed wies kapot

Wietske50 schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:03:
Probeer het eens. Verloopje halen om de kaart aan te sluiten, software erop zetten en gaan met die banaan.

Wij hebben je MacBook en Elgato niet bij de hand, dus we kunnen je niet vertellen wat wel of niet werkt.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True