Hoe Google Calendar afspraken synchroniseren in Outlook 2019

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meldor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik ben al een tijd op zoek naar een oplossing voor het volgende vraagstuk:
Weet iemand hoe Google Calendar afspraken zijn te synchroniseren in Outlook 2019 voor Mac?

Ik heb zakelijk een aantal Office 365 mailaccounts in Outlook 2019 for Mac staan inclusief alle afspraken. Privé heb ik mijn afspraken in mijn Gmail account in Google Calendar staan. Nu zou ik deze graag allemaal in mijn Outlook 2019 kalender zien, zodat ik privé en zakelijke afspraken in een overzicht heb. Dat voorkomt dubbele afspraken in de toekomst ;)

Hopelijk heeft iemand hiervoor een oplossing...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

*snip* lmgtfy-links zijn lame.

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 31-12-2019 18:15 ]

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meldor
Bedankt voor de moeite, maar ik had er misschien duidelijker bij moeten vermelden dat het om MacOS gaat. Oplossing voor MacOS en Outlook 2019 heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je in Outlook je Privé-account toevoegen en dan aangeven dat je alleen de agenda wilt weergeven en dat er daardoor geen mail opgehaald moet worden?

Doorgaans voor accounts op je Mac kan dat namelijk wel. Ik weet alleen niet of Outlook gebruik maakt van diezelfde accounts (Sysmteemvoorkeuren -> Internetaccounts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackint0sh
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-06-2024
Lukt het met deze instructies of krijg je dan alleen mail? https://support.office.co...67-4aa4-8bb6-c84ef146101b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meldor
Dit geeft alleen mail in Outlook weer.

Ik heb nu misschien wel een work-around via de standaard Calendar en die lokaal zichtbaar maken in Outlook. Nog niet een volledige oplossing, maar komt in de buurt.
Pagina: 1