Sony WH1000XM3 of WF1000XM3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prabhjot.Singh
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik zoek een?
Ik zoek een headphone/oordopjes die ik kan gebruiken met Noice cancelling.

Wat is je budget?
Ik ben bereid om 200 tot de 300 euro te betalen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken voor het reizen. Bijvoorbeeld in een vliegtuig, zodat ik de motor niet hoor. Ook wil ik hem gebruiken voor werk, waar er veel achtergrond informatie is.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik of de Sony WH1000XM3 of de WF1000XM3 zal kopen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan dus niet kiezen tussen de oordopjes en de headphones. De headphones hebben betere noice cancelling, maar is daarbij ook wat duurder. De oordopjes zijn makkelijker mee te nemen. Welk van deze 2 zouden jullie mij aanraden en waarom?

Beste antwoord (via Prabhjot.Singh op 30-12-2019 12:35)

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:16
Tja, dit is natuurlijk erg persoonlijk.

De Sony WH-1000XM3:

+ Betere NC
+ Accu gaat langer mee
+ Betere microfoon
+ Ook bedraad te gebruiken wanneer accu leeg is

- Warme oren na een tijdje dragen (vind ik persoonlijk niet fijn)
- Minder compact

De Sony WF-1000XM3:

+ Compact
+ Wordt niet warm en is hierdoor comfortabeler bij langer dragen (persoonlijk)

- Slechtere NC
- Slechte microfoon

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:16

De Sony WH-1000XM3:

+ Betere NC
+ Accu gaat langer mee
+ Betere microfoon

- Minder compact

De Sony WF-1000XM3:

+ Compact

- Slechtere NC
- Slechte microfoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:30
Freshouttheoven schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:00:

De Sony WH-1000XM3:

+ Betere NC
+ Accu gaat langer mee
+ Betere microfoon

- Minder compact

De Sony WF-1000XM3:

+ Compact

- Slechtere NC
- Slechte microfoon
Naast bovenstaande is het dragen van een flinke headset in de meeste kantoren ook wat meer not-done dan met subtiele oordopjes in lopen. Als je dat van plan bent zou ik dus sowieso voor oordoppen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 15:18
Wat @Wekko306 zegt is wel een ding inderdaad. Ik heb de wh-1000xm3 headphone gekocht tijdens black friday. Korting die ik heb kunnen bemachtigen viel erg tegen overigens.
Maar bij mijn bedrijf is er sinds in die headphone ben gaan gebruiken zelfs een policy gekomen dat je je niet geheel mag afsluiten van de omgeving. Dit omdat dat geen saamhorigheid met de collega's in de hand speelt. Er zijn dus zeker mensen die een punt maken van een headphone. Zelfs mensen waar ik echt totaal niets mee te maken heb vind het toch storend als ik dat ding opzet.

De subtielere variant kan je daar miss bij helpen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wekko306 schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:06:
[...]

Naast bovenstaande is het dragen van een flinke headset in de meeste kantoren ook wat meer not-done dan met subtiele oordopjes in lopen. Als je dat van plan bent zou ik dus sowieso voor oordoppen kiezen.
I call bullshit. Bij kantoortuinen is het schering en inslag, iedereen een headset op omdat ie graag gewoon wil werken ipv herrie om zich heen. En als je baas er een punt van maakt moet jij je afvragen of je wel voor die baas wilt werken imho.
Dat not done kan best op je eigen ervaring gestoeld zijn, ik deel de mijne hierboven :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:39
The Eagle schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:23:
[...]

I call bullshit. Bij kantoortuinen is het schering en inslag, iedereen een headset op omdat ie graag gewoon wil werken ipv herrie om zich heen. En als je baas er een punt van maakt moet jij je afvragen of je wel voor die baas wilt werken imho.
Dat not done kan best op je eigen ervaring gestoeld zijn, ik deel de mijne hierboven :)
Het bevordert de onderlinge communicatie niet. Ik weet niet of dit een fijne werksfeer ten goede komt, als iedereen zich terug trekt in zijn eigen wereldje. Wat is er mis met de hele dag Q music via de radio zachtjes op de achtergrond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat niet iedereen van Qmusic houdt. Wordt op een kantoortuin echt niet gewaardeerd, sterker nog, dat zijn tegenwoordig de nono's als je het mij vraagt.
Maar goed, ik kom vnl bij enterprises en daar zie je idd die kantoortuinen. Maar regardless waar ik zou zitten, als ik een headphone of dopjes in doe wil ik ff doorakkeren. Als het evht dringend is kom je maar naar me toe en als het niet dringend is pak je mail, skype of slack. Genoeg manieren om te communiceren, daar hoeft een headphone niks in de weg te staan. En op een drukke kantoortuin is ANC tegenwoordig een noodzakelijk kwaad (helaas).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1