iPhone 6s werkt niet meer na update naar nieuwste iOS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesk88
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-04-2024
Hallo tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik heb een iPhone 6s geüpdate naar de nieuwste versie van iOS. Nu krijg ik de telefoon niet meer aan de praat. Hij blijft vasthangen op het witte opstartscherm met apple logo. De telefoon was niet gesynchroniseerd met iCloud en nu kan ik niet meer bij de bestanden op de telefoon. Onder andere foto's en belangrijke notities.

Ik ben bij een apple winkel geweest maar de medewerker daar kwam niet verder dan dat ik iCloud maar had moeten gebruiken. Ook heb ik online contact gehad met apple support maar die gaven alleen als tip om de telefoon te rebooten door de knoppen tegelijk ingedrukt te houden maar dit heeft helaas niet geholpen.

Is er een manier om de bestanden op deze telefoon nog te redden? Het gaat met name om foto's en notities. Of kan ik de telefoon misschien downgraden naar de vorige versie van iOS waarmee de telefoon wel werkte?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 14:38
Dus voordat je ging updaten geen backup gemaakt? Mmmm ze hebben de harde reset aan jou gegeven? Dus de aanknop de ronde knop tegelijk indrukken? En hang hem eens aan een computer met iTunes?

Als hij echt stuk is en geen backup dan word het een gevalletje jammer de bammer ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@driesk88 zoek eens op recovery mode https://www.imore.com/how-to-iphone-ipad-recovery-mode#ipad

Edit: heb je geen recente reservekopie ? dan moet je bovenstaand vergeten, dan wis je alles wat op je toestel staat.

[ Voor 39% gewijzigd door Hackus op 29-12-2019 19:31 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 19:34

Kraz

Saving the world

driesk88 schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:24:
Hallo tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik heb een iPhone 6s geüpdate naar de nieuwste versie van iOS. Nu krijg ik de telefoon niet meer aan de praat. Hij blijft vasthangen op het witte opstartscherm met apple logo. De telefoon was niet gesynchroniseerd met iCloud en nu kan ik niet meer bij de bestanden op de telefoon. Onder andere foto's en belangrijke notities.

Ik ben bij een apple winkel geweest maar de medewerker daar kwam niet verder dan dat ik iCloud maar had moeten gebruiken. Ook heb ik online contact gehad met apple support maar die gaven alleen als tip om de telefoon te rebooten door de knoppen tegelijk ingedrukt te houden maar dit heeft helaas niet geholpen.

Is er een manier om de bestanden op deze telefoon nog te redden? Het gaat met name om foto's en notities. Of kan ik de telefoon misschien downgraden naar de vorige versie van iOS waarmee de telefoon wel werkte?
Zijn er in het verleden onderdelen gerepareerd?
Klinkt als een issue met een 3rd party onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Zonder reservekopie is dit een verloren missie. Data recovery is ook uitgesloten door de encryptie van het bestandssysteem. Altijd een backup trekken voor je updatet, maar dat is achteraf altijd makkelijk praten.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesk88
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-04-2024
Bedankt voor de reacties. Het gaat om de telefoon van mijn vriendin, die op dit moment in het buitenland zit. Ze heeft met kerst een nieuwe iPhone gekregen en in haar enthousiasme geen backup gemaakt bij het updaten. Het updaten was nodig de oude en nieuwe iPhone te synchroniseren.

Van apple kreeg ik de harde reset dmv de knoppen ingedrukt te houden.
Er zijn nooit onderdelen vervangen of gerepareerd aan de telefoon dus dat kan het niet zijn.

Ik ben bang dat het zo te horen niet gaat lukken om de gegevens te redden, helaas :-(
Pagina: 1