Mijn huidige thuis setup is een Intel Nuc desktop met 2x 22 inch monitor + randapparatuur.
Beide monitoren zijn voorzien van HDMI, vanwege de Nuc is 1 monitor nu via mini display aangesloten (verloop van HDMI).
Ik zou graag op een "easy" wijze de beide monitoren kunnen gebruiken voor laptops (chromebook, surface).
Dus een oplossing met 1 usb kabel in de laptop en gebruik maken van monitoren en randapparatuur.
Ook heel mooi te zien in deze video.
vb: zoonlief komt met chromebook, usb erin, wellicht een knopje indrukken en gaan.
Wat niet nodig is is om de hele tijd naadloos te switchen tussen devices.
Ik dacht dit op te lossen met een dockingstation maar dat werkt dus niet.
Nu ben ik er achter het bestaan van KVM switches
en het nodige onderzoek gedaan.
Wat ik niet kan bepalen is welke KVM geschikt is (en te leveren in NL) voor een dergelijke setup.
Gevonden o.a.
1. DEPZOL switch (klik)
2. Dlock klik
3. Of is dit nodig (redelijk duur)
Wie kan mij hierbij helpen?
Beide monitoren zijn voorzien van HDMI, vanwege de Nuc is 1 monitor nu via mini display aangesloten (verloop van HDMI).
Ik zou graag op een "easy" wijze de beide monitoren kunnen gebruiken voor laptops (chromebook, surface).
Dus een oplossing met 1 usb kabel in de laptop en gebruik maken van monitoren en randapparatuur.
Ook heel mooi te zien in deze video.
vb: zoonlief komt met chromebook, usb erin, wellicht een knopje indrukken en gaan.
Wat niet nodig is is om de hele tijd naadloos te switchen tussen devices.
Ik dacht dit op te lossen met een dockingstation maar dat werkt dus niet.
Nu ben ik er achter het bestaan van KVM switches
Wat ik niet kan bepalen is welke KVM geschikt is (en te leveren in NL) voor een dergelijke setup.
Gevonden o.a.
1. DEPZOL switch (klik)
2. Dlock klik
3. Of is dit nodig (redelijk duur)
Wie kan mij hierbij helpen?
[ Voor 15% gewijzigd door zwoelie op 29-12-2019 20:51 . Reden: toevoegingen. ]