Ik vond hier opeens een grote (qua size) voltage regulator van 3V-12V en 1,5A. Nu dacht ik meteen om er fans op aan te sluiten en verschillende voltages te zetten om te kijken hoeveel geluid ze zouden maken.
Ik bedacht me opeens dat ik best ff met dit PC'tje (Celeron 533, PC in sig staat klaar om waterkoeling te installeren
) ff de Delta 60HP fan te testen. Dus dat deed ik 
De gebruikte heatsink was een Coolermaster EP5-6I11 (t/m 1.5GHz). De fan stond op blazen (lucht blazen op de heatsink).
De overige specs van deze PC vindt je hier. De VCore stond op 2.0V.
Alle temperaturen zijn gemeten met

12,0V: 39 graden C
9,0V: 40 graden C
7,5V: 41 graden C
6,0V: 42 graden C
4,5V: 44 graden C
3,0V: 65 graden C and rising
0,0V: 65 graden C and rising
Bij 65 graden stopte ik maar omdat ik die temp toch wel iets te hoog vond
Verbaasd waarom de temperatuur bij 3,0V zo hoog is en hetzelfde als bij 0,0V is? Duh
Bij 3,0V draaide de fan niet meer. Hij probeerde nog wel af en toe te draaien maar tevergeefs (hij gaf steeds kleine kikjes)
Deze test deed ik omdat ik me verveelde
En ik omdat ik op iemand moest wachten om hier te komen
Ik bedacht me opeens dat ik best ff met dit PC'tje (Celeron 533, PC in sig staat klaar om waterkoeling te installeren
De gebruikte heatsink was een Coolermaster EP5-6I11 (t/m 1.5GHz). De fan stond op blazen (lucht blazen op de heatsink).
De overige specs van deze PC vindt je hier. De VCore stond op 2.0V.
Alle temperaturen zijn gemeten met
12,0V: 39 graden C
9,0V: 40 graden C
7,5V: 41 graden C
6,0V: 42 graden C
4,5V: 44 graden C
3,0V: 65 graden C and rising
0,0V: 65 graden C and rising
Bij 65 graden stopte ik maar omdat ik die temp toch wel iets te hoog vond
Verbaasd waarom de temperatuur bij 3,0V zo hoog is en hetzelfde als bij 0,0V is? Duh
Bij 3,0V draaide de fan niet meer. Hij probeerde nog wel af en toe te draaien maar tevergeefs (hij gaf steeds kleine kikjes)
Deze test deed ik omdat ik me verveelde