Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone muziek app andere muziek dan op Sonos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dejongemi
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 28-01 20:23
Ik heb een iPhone 11 Pro en maak gebruik van Sonos. Met ander woorden ik luister via de sonos naar mijn afspeellijsten die in de muziek app staan. Ik heb ontdekt dat er meer lijsten op de sonos app staan dan op de iPhone muziek app. Soms dezelfde naam van een playlist maar dan met een 1 erachter.
Maar er staan enkele lijsten niet in mijn muziek app dus lijsten die ik wel graag in de muziek app zou willen beluisteren bijvoorbeeld in de auto.
Wie heeft een goed advies voor mij? :)

Alle reacties

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 20-02 22:50

AppleFan2007

Lars De Vos

Gebruik je Apple musical met meerdere mensen uit je gezin en hebben deze aparte accounts?
Mocht dit zo zijn kan je even controleren of in Sonos ook effectief jouw naam in gebruik is. Dit zie je in de app bij ‘bladeren’ onder Apple Music zie je een naam. Als dit niet de jouwe is kan je deze veranderen door op Apple Music te klikken, dan kom je op de keuze voor afspeellijsten enzovoort.
Bovenaan zie je nog eens een naam staan, klik hier op en je krijgt keuze uit andere namen die Apple Music account gebruiken uitvoeren gezin.

Ik hoop dat dit je kan helpen.

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 | PlayStation 4 | Sonos One

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 20-02 22:50

AppleFan2007

Lars De Vos

Beste, aangezien je nog niet hebt geantwoord op mijn reactie wou ik nog vragen of het gelukt is of niet, gewoon ter interesse.

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 | PlayStation 4 | Sonos One

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True