iPhone muziek app andere muziek dan op Sonos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejongemi
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb een iPhone 11 Pro en maak gebruik van Sonos. Met ander woorden ik luister via de sonos naar mijn afspeellijsten die in de muziek app staan. Ik heb ontdekt dat er meer lijsten op de sonos app staan dan op de iPhone muziek app. Soms dezelfde naam van een playlist maar dan met een 1 erachter.
Maar er staan enkele lijsten niet in mijn muziek app dus lijsten die ik wel graag in de muziek app zou willen beluisteren bijvoorbeeld in de auto.
Wie heeft een goed advies voor mij? :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Gebruik je Apple musical met meerdere mensen uit je gezin en hebben deze aparte accounts?
Mocht dit zo zijn kan je even controleren of in Sonos ook effectief jouw naam in gebruik is. Dit zie je in de app bij ‘bladeren’ onder Apple Music zie je een naam. Als dit niet de jouwe is kan je deze veranderen door op Apple Music te klikken, dan kom je op de keuze voor afspeellijsten enzovoort.
Bovenaan zie je nog eens een naam staan, klik hier op en je krijgt keuze uit andere namen die Apple Music account gebruiken uitvoeren gezin.

Ik hoop dat dit je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Nu online
Beste, aangezien je nog niet hebt geantwoord op mijn reactie wou ik nog vragen of het gelukt is of niet, gewoon ter interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejongemi
Beste Apple fan ik kreeg nooit bericht dat er iemand gereageerd heeft. Mijn man moest het ziekenhuis in en daardoor heb ik er niet meer naar gekeken.

Ik zal er straks nog even naar kijken.
Ik heb inmiddels twee. IKEA’ sonos speakers erbij gekocht en die werken niet samen met de echte Sonos boxen. Ze gaan aan en uit. Alleen Ikea boxen gaat goed op de sonos en alleen Ikea gaat ook hoed. Dat hoort toch niet?
Mijn excuses dat ik niet heb gereageerd. Zal het nu beter in de gaten houden. Het probleem van december speelt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejongemi
Mijn Sonos staat k der daad op mijn naam
Ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Nu online
dejongemi schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:12:
Beste Apple fan ik kreeg nooit bericht dat er iemand gereageerd heeft. Mijn man moest het ziekenhuis in en daardoor heb ik er niet meer naar gekeken.

Ik zal er straks nog even naar kijken.
Ik heb inmiddels twee. IKEA’ sonos speakers erbij gekocht en die werken niet samen met de echte Sonos boxen. Ze gaan aan en uit. Alleen Ikea boxen gaat goed op de sonos en alleen Ikea gaat ook hoed. Dat hoort toch niet?
Mijn excuses dat ik niet heb gereageerd. Zal het nu beter in de gaten houden. Het probleem van december speelt nog steeds.
Raar, normaal zouden ze te samen moeten werken, dat was een belofte van in het begin van de samenwerking van IKEA en SONOS.
dejongemi schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:13:
Mijn Sonos staat k der daad op mijn naam
Ingesteld.
Maar staat de Apple Music op jouw naam ingesteld, zijn er andere mensen die ook op jouw Apple Music account zitten?

Verder zou ik het niet meer weten, misschien dat andere Tweakers wel nog kunnen helpen.
Pagina: 1