Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cpu vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Onderwerpen

Vraag

• lustobject
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 29-12-2019
Ik heb een gigabyte GA-F2A88X-D3H moederbord en ik wil een nieuwe cpu kopen. Ik heb alleen moeite met kijken wat compatible is met dit moederbord. Ik gebruik de pc voor gaming

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

lustobject schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:47:
Ik heb een gigabyte GA-F2A88X-D3H moederbord en ik wil een nieuwe cpu kopen. Ik heb alleen moeite met kijken wat compatible is met dit moederbord. Ik gebruik de pc voor gaming
https://www.gigabyte.com/...ev-30/support#support-cpu

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Waar heb je moeite mee dan? Dat moederbord is Socket FM2+, als je zoekt op 'Socket FM2+ cpu', dan vind je direct hele lijsten met welke CPU's daarin zouden kunnen.

Lang verhaal kort: het is niet de moeite om die processors te kopen, die zijn allemaal veel te oud.

The devil is in the details.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist?

Je topic hoort dus thuis in Componenten Aankoopadvies. Je kunt daar een nieuw topic openen maar deze gaat dicht want er ontbreekt nog een hoop. Een lijstje met compatibele processoren kan je immers met 2 muisklikken van de productpagina van je moederbord halen. Verder is totaal onduidelijk wat je met je upgrade beoogt. Wat bedoel je met gamen? Patiencen? Battlefield op 4K? Ook is nu onduidelijk hoe je huidige systeem eruitziet.

Hier kunnen we dus eigenlijk helemaal niets mee.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True