Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1314628

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een de harman Kardon Citation Bar+SUB+Surround Speakers. Nu doet het surround het goed bij Netflix, Disney+, maar als ik normaal televisie kijk hoor ik alleen de Bar. Is het ook mogelijk om alle boxen aan te hebben bij bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd? Zo ja hoe doe ik dat?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Vriendelijke groet Simon

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:17

Oekol

waka waka hey hey

Dan moet je het geluid in 2x stereo doen. Dus dan kopieer je eigenlijk het geluid van voor je naar achteren. Hoe dat bij de citationbar heet weet ik niet. Maar ik zou zeggen lekker met de afstandsbediening proberen en je oor bij de speakers. Succes

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1314628

Topicstarter
Dankje voor je reactie. Ik ga het proberen, maar zie het nog niet direct. Ik laat weten of het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjef
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-04-2020
hoi
ik heb de surround speakers voluit staan en dan hoor je bij alles wel geluid
zowel tv als netfix. bij mij valt echter wel steeds het geluid 1a2 seconden weg bij alles
HK gemaild maar nog geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjef
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-04-2020
Is er iemand met de set die het probleem van wegvallend geluid herkend.
het gebeurt continu en steeds 1 a 2 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 13:31
Leoon. schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:42:
Dan moet je het geluid in 2x stereo doen. Dus dan kopieer je eigenlijk het geluid van voor je naar achteren. Hoe dat bij de citationbar heet weet ik niet. Maar ik zou zeggen lekker met de afstandsbediening proberen en je oor bij de speakers. Succes
hoe bedoel je 2x stereo? je kan de virtual surround mode aanzetten. Op je tv moet je ook auto instellen zodat ie indien stereo is virtual surround pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 13:31
er is overigens een heel topic hiervoor heh, beetje overbodig dat je een heel nieuw topic hiervoor aanmaakt.

wat betreft wegvallen van geluid. Reset je setup eens en probeer het opnieuw. waarschijnlijk is het dan weg.

Harman Kardon Citation (Stel hier jouw vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:03

FeaR

In GoT we trust

@danjef
Een topic kapen is sowieso niet de bedoeling. Zeker niet om daarnaast nog zelf een topic te openen (harman kardon bar en surround speakers) waar er ook een specifiek topic voor deze apparatuur is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.