Toon posts:

Hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een gratis ftp server waar ik het liefst zoveel mogelijk mb op kan zetten en deze openbaar voor anderen gebruikers kan maken. Dit wil ik graag omdat ik filmpjes op mijn website zet alleen deze worden snel groot.

Het mag ook een webserver zijn maar daar heb ik de meeste alvan gehad en werd mijn account steeds gewist.

Heeft iemand aanraders laat het dan ff horen.

Alvast bedankt.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

[quote]
Ik zoek een gratis ftp server waar ik het liefst zoveel mogelijk mb op kan zetten en deze openbaar voor anderen gebruikers kan maken. Dit wil ik graag omdat ik filmpjes op mijn website zet alleen deze worden snel groot.
[quote]

Gratis, veel ruimte en openbaar toegankelijk. Welk bedrijf met enig inzicht gaat dit gratis aanbieden ? Geen.
Het mag ook een webserver zijn maar daar heb ik de meeste alvan gehad en werd mijn account steeds gewist.
Goh, wat raar.. Neem een betaald account zou ik zeggen.

Kan iemand dit op slot zetten ? Gratis, zoveel mogelijk ruimte, en het liefst geen reclame topics zijn wat te vaak aan bod gekomen

Verwijderd

Euh lees de FAQ is? Slotje denk ik wel :)

(edit) Ruk te laat (/edit) >:)

Verwijderd

FaQ?

Search?

Lame?

Verwijderd

Topicstarter
Van mij mag die vol staan met banners maakt mij niks uit, ik vroeg alleen om jullie "ervaring" met een paar ftp servers.

Verwijderd

Er zullen nauwelijks hosts zijn die je gratis Public FTP geven ofzo... dat kost hun een extra IP adres, en wat zien ze er voor terug? Niets.. alleen heel veel traffic die wordt opgeslurpt.. Op FTP sites kun je ook geen banners plaatsen o.i.d., totaal onaantrekkelijk dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt daarom kon ik er ook geen 1 vinden op internet, ik heb geprobeerd om linux op mijn computer te draaien maar dat wou niet helemaal lukken.

Verwijderd

http://www.tucows.com, daar hebben ze een hele afdeling FTP servers voor Windows...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ik zal er ff rond kijken

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze mag wel dicht. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.