Mijn vraag
Mijn WD Elements portable 2TB USB 3 maakt klikgeluiden, elke seconde 1 en wordt niet meer gezien in de verkenner
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, laptop
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De schijf wordt nog wel gedetecteerd in devmgmt onder schijfstations.
In diskpart wordt deze waarschijnlijk weergegeven als disk1 met 0B. Niet zichtbaar in diskmgmt en ook niet bij andere usb poorten 3.0 en 2.0
Superrelevante informatie, ik was Dr Who aan het kijken, de kerstspecial van 2017, toen de aflevering ineens stilstond, de tijd stond ook stil in de aflevering. Mijn schijf maakte daarna een clickgeluid, elke seconde 1 dus ik vrees dat deze in een parallel universum is verdwenen of pas over duizenden jaren weer opkomt.
Iemand suggesties wat ik nog kan proberen of is de schijf toast?
Bij voorbaat dank!
Mijn WD Elements portable 2TB USB 3 maakt klikgeluiden, elke seconde 1 en wordt niet meer gezien in de verkenner
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, laptop
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De schijf wordt nog wel gedetecteerd in devmgmt onder schijfstations.
In diskpart wordt deze waarschijnlijk weergegeven als disk1 met 0B. Niet zichtbaar in diskmgmt en ook niet bij andere usb poorten 3.0 en 2.0
Superrelevante informatie, ik was Dr Who aan het kijken, de kerstspecial van 2017, toen de aflevering ineens stilstond, de tijd stond ook stil in de aflevering. Mijn schijf maakte daarna een clickgeluid, elke seconde 1 dus ik vrees dat deze in een parallel universum is verdwenen of pas over duizenden jaren weer opkomt.
Iemand suggesties wat ik nog kan proberen of is de schijf toast?
Bij voorbaat dank!
[ Voor 5% gewijzigd door cbr600f4i op 29-12-2019 09:41 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi