Mijn laptop is zojuist gecrasht, en nu doet het geluid het helemaal niet meer.Het gaat hier om een Lenovo Thinkpad met Windows 10. Het probleem is hier vooral dat dit een laptop is die ik van school heb gekregen, en ik zelf niet veel kan doen omdat ik niet veel bevoegdheden heb. Voor de rest doet alles het nog, het is alleen het geluid dat weer het probleem is. Tijdens de crash zat ik gewoon op chrome, en had ik geen andere progammas open
Mijn laptop crashte al eens eerder waarbij het geluid ook uitviel, en toen kwam het geluid weer terug toen hij (maanden later) weer crashte. Ik weet alleen niet hoe ik mijn laptop kan alten crashen en of dit wel zo verstandig is om te doen.
De IT op school bestaat uit een congierge die mij, toen ik vorige keer aankwam met mijn probleem, me vertelde dat ik gewoon mijn laptop opnieuw moest opstarten dat dus, verrassend genoeg, niet werkte.
Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft zou ik het graag willen horen!
Mijn laptop crashte al eens eerder waarbij het geluid ook uitviel, en toen kwam het geluid weer terug toen hij (maanden later) weer crashte. Ik weet alleen niet hoe ik mijn laptop kan alten crashen en of dit wel zo verstandig is om te doen.
De IT op school bestaat uit een congierge die mij, toen ik vorige keer aankwam met mijn probleem, me vertelde dat ik gewoon mijn laptop opnieuw moest opstarten dat dus, verrassend genoeg, niet werkte.
Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft zou ik het graag willen horen!